• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Maho81
    Stella 78 skrev 2011-11-14 14:01:19 följande:
    Ser ett svagt streck på första bilden! Är det testlagrets test så vågar jag viska lite försiktigt med väldigt små bokstäver... grattis....

    Hoppas få se ett tydligare plus redan imorgon!

    Åhhh vad jag fick testlängtan nu!!! Men är ju bara på ÄL+1 så helt meningslöst... 

    Det är Testlagret =) Jag får aldrig ens en antydan om jag inte varir gravid, så jag är helt säker och det kommer nog vara starkare i morgon =)
  • Den lilla M

    fy på alla plus som lyser med sin frånvaro!! Å självklart grattis till alla er som fått sina plus . Själv borde jag kunna börja tjuvtesta om ca 18dagar, men innan dess blir det ÄL-stickor om några dagar!!


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Stella 78
    Maho81 skrev 2011-11-14 14:05:21 följande:
    Det är Testlagret =) Jag får aldrig ens en antydan om jag inte varir gravid, så jag är helt säker och det kommer nog vara starkare i morgon =)
    Har inte heller fått några spökisar på testlagret.... eller rättare sagt, inga breda ljusrosa streck på rätt ställe iallafall. Men testoman som man är så har jag jag kunnat överanalysera fram svaga skuggor, men absolut inga tydliga streck!
  • Maho81
    Stella 78 skrev 2011-11-14 14:24:46 följande:
    Har inte heller fått några spökisar på testlagret.... eller rättare sagt, inga breda ljusrosa streck på rätt ställe iallafall. Men testoman som man är så har jag jag kunnat överanalysera fram svaga skuggor, men absolut inga tydliga streck!

    Jag har inte ens fått skuggor jag kan överanalysera, däremot fick jag vitt streck nu i förrgår och förrförrgår.
  • Nikas

    Hej, ny i tråden men tjuvläst ett tag ;) inne på 3-4 försöket/månaden. En son 3 år har jag, blev till på första försöket. Hade förmodligen äl måndag förra veckan. BIM 20-21. Känner mig mosig, molvärk i magen sen typ fredag. Lite värk i tuttarna. Fick - med sonen BIM-4 så kanske är låghormonare? Vågar man börja tjuvtesta imorgon BIM-5? (testlagret)

  • sweasmamma

    ja testa på!!! detta är ju en sån tråd =) håller tummarna!! har också en dotter på 3,4e försöket ,med dottern försökte vi inte allsSkrattande bim imorgon eller onsdag,neg på cb så det blir väl nya tag !!

    håller tummarna för dig  

  • Sol i sinne
    sweasmamma skrev 2011-11-14 13:07:56 följande:
    ja jo men nej...jag är ganska säker på att det blev inget .. men sen är på g det vet jag ... fyyy så ledsen man kan bli!!! ja det får bli stickor,vi missar säääkert äl varje mån =(

    håller tummarna för dig =) 
    Jag har kört på ÄL-stickor för första gången denna månad och visst, vi har missat ÄL vareeeeeeeeeenda gång de tidigare försöken!! :( Nu började jag testa på ÄL+11 (tror jag har skrivit ngnstans att det var ÄL+10 men det är fel) och det var starkt (inte så starkt som det ska vara) men ebbade ut eftersom. Så INNAN det måste jag ha haft min ägglossning, och vi mös faktiskt då så nu vet jag när den är. Har trott på heeeelt fel dagar, så inte konstigt att jag inte har blitt på smällen! =)
  • Nikas

    Pumann då håller jag tummarna för att det är 4:e ggn gillt för oss båda! Ge inte upp hoppet då jag som sagt testade superdupernegativt julafton -07 och positivt 28 dec... :) även då hade jag testlagrets tester.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester