• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2011-12-05 18:15:31 följande:
    jaså .. när fick du plus??
    ,Kan ju säga att första grav testa jag minus på bim-4 och fick plus på bim-3. Och förra månaden testa jag minus på bim-1 och fick plus på bim även om det nu slutade med tidigt mf sedan.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • AAEV
    sweasmamma skrev 2011-12-05 18:15:31 följande:
    jaså .. när fick du plus??
    Jättevagt på BIM-1, lite tydligare BIM :)
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • MoaMaria


    Hjälp, jag vet inte om jag inbilllar mig eller om jag faktiskt ser ett svagt, svagt streck....det är utpillat ut ett apotekettest....


    Ni verkar ju grymma på detta, någon som vill ge sig på en gissning? :)


    (ser även att det börjar bli dags att damma ;)

  • LillaPluppen
    MoaMaria skrev 2011-12-05 20:40:37 följande:

     


    Hjälp, jag vet inte om jag inbilllar mig eller om jag faktiskt ser ett svagt, svagt streck....det är utpillat ut ett apotekettest....


    Ni verkar ju grymma på detta, någon som vill ge sig på en gissning? :)


    (ser även att det börjar bli dags att damma ;)


    ser ett streck om jag vinklar skärmen lite=)  ser däremot inte om det är färgat eller om det bara är "evaporation line"
  • slemtorsk i din bralla

    tog ett test i dag igen..SÅÅÅKLAR *ASG*

    var till synes helt negativt.. titta nedan



    Men så kollade jag på det nyss så klart...flera timmar senare och då ser det ut som ett streck..troligtvis en spökis eftersom det verkligen inte fanns där inom tidsramen...men det blir ju genast så att jag funderar på om sprutan ändå inte gått ur kroppen..eller.............om.......
  • LillaPluppen
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 20:51:16 följande:
    tog ett test i dag igen..SÅÅÅKLAR *ASG*

    var till synes helt negativt.. titta nedan

     


    Men så kollade jag på det nyss så klart...flera timmar senare och då ser det ut som ett streck..troligtvis en spökis eftersom det verkligen inte fanns där inom tidsramen...men det blir ju genast så att jag funderar på om sprutan ändå inte gått ur kroppen..eller.............om.......
    ser negativt ut tråkigt nog, hoppas det börja smyga sig fram ett streck snart!=)
  • slemtorsk i din bralla
    LillaPluppen skrev 2011-12-05 20:52:35 följande:
    ser negativt ut tråkigt nog, hoppas det börja smyga sig fram ett streck snart!=)
    fast det är för tidigt för plus med tanke på att jag bara är på ruvardag 5, men om det hade synts något hade det ju funnits risk för att sprutan inte varit ute ur blodet trots allt...

    Får räkna med att OM det lyckas så har äggen fäst tidigast i dag typ... så ev ett svagt svagt plus om 2-3 dagar...kanske
  • Frukost
    MoaMaria skrev 2011-12-05 20:40:37 följande:


    Hjälp, jag vet inte om jag inbilllar mig eller om jag faktiskt ser ett svagt, svagt streck....det är utpillat ut ett apotekettest....


    Ni verkar ju grymma på detta, någon som vill ge sig på en gissning? :)


    (ser även att det börjar bli dags att damma ;)


    Ser nåt svagt där ... vilken dag efter ÄL är du på?
    Håller tummarna!!!  
  • Radioactiive

    Slemmis: Låna din bild från i lördags, tyckte ja såg mig något där. gjorde om lite



    väldigt svagt i mina ögon dock, men tycker mig se något där när ja vinklar huvudet ner lite.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester