• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 21:55:09 följande:
    när jag mixade lite blev det tyvärr bara en vit linje
    Ja vitt idag med, men men. Några dgar kvar o testa. Annars är det bara på att igen. :P När är det du har din testdag egentligen? Och iom att de satte in 2 embryon så finns det väl en chans att det blir tvillingar? :D
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-06 08:14:43 följande:
    Jaha.. bim-3,äl+11 och tvärnegGråter usch känns som det skulle visat nåt om jag vatt gravid!!

    känner mig ju inte gravid heller och har inga symtom men jag hoppades såååå Rynkar på näsan 
    Enligt cb är det endast 73% som får plus på bim -3 och 84% på bim -2. Så det behöver inte alls vara kört. :)
  • Squeezy
    Frukost skrev 2011-12-06 08:06:25 följande:

     


    ÄL+11, tra la la
    Grattis!!
  • 7feb

    Håller tummarna Slemtorsk. Jag vaknade på fredagen rd 4 och hade sjukt ont i magen. Testade neg Tog ett nytt test på lördagen som var svagt men tydligt plus rd 5 sen på måndagen tog jag digitalt mitt på eftermiddagen som visade gravid.

  • Frukost

    Någon som använt CB digital ÄL-test med glad gubbe?

    Jag rekommenderar det trots att det är rätt dyrt!!
    Har gjort det i flera månader. Först använder jag billiga tester för att se när det verkar vara på gång, sen med CB och poff där kommer gubben fram. Jag har oregelbunden cykel.
    Lycka till alla!!   

  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:16:47 följande:
    men sluta deppa.. det är inte kört. De allra flesta (trots statistiken här inne) har inga symptom ALLS förrän vecka 5-6, de allra flesta testar inte positivt förrän BIM är passerat.

    precisSolig PUMAN jag hade kanppt några symptomer alls förens jag var i vecka 6 så ge inte upp, peppa peppa peppa {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester