• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    Lindis1974 skrev 2011-12-09 08:47:51 följande:
    Åh spännande med hus :) lycka till med allt
    tack .. ska kolla imorgon =) får se hur det blir 
  • slemtorsk i din bralla

    Pumann.. spännande.. vi köpte hus förra året i november, men vi hade letat i över 2 år. Vi är dels ganska kräsna pga sambon sitter i rullstol så vi hade lite krav så som enplans, vidbyggt garage och inte för smala dörrar och sånt.

    Sen ville vi bo enskilt/avskiljt, villaområde var uteslutet, och så hade vi ju en budget att hålla...och så var jag inte beredd att flytta in i något som var i behov av akut renovering utan det skulle vara fullt beboeligt direkt...

    Sen hittade vi ju detta..som egentligen låg lite för långt bort från Göteborg (där sambon jobbar och jag pluggar) vi hade en smärtgräns på 45 min, nu tar det en dryg timma men med de nya lederna som byggs de närmaste åren så sparar vi lite iaf.

    Köp inte första bästa utan ta er tid och titta, drömhuset dyker upp fler gånger, jag lovar

  • LindaMagnusson

    Ja det sägs u att det inte kan bli positivt om det ite finns HCG,, så jag vet inte? Väntar en vecka sen tar jag med veckoindikator om inte mensen kommit...

  • slemtorsk i din bralla

    jaha... testade i morse.. morgonurin och allt.. under mannens överseende.

    Inte fan syns det nåt

    Ruvardag 9 nu så det är fortfarande tidigt, men om man ska följa min menscykel så ska jag ha mens på måndag så sååå himla tidigt är det inte. Samtidigt läste jag på en sida att först ruvardag 11 kan man testa positivt, fast jag vet ju folk som fått plus redan på 8, 9 och 10....

    Dagens bilder..samma test olika fototekniker.. har mixat som fasen med dem men ser ni något får ni gärna pilla mera..




  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 09:13:51 följande:
    Pumann.. spännande.. vi köpte hus förra året i november, men vi hade letat i över 2 år. Vi är dels ganska kräsna pga sambon sitter i rullstol så vi hade lite krav så som enplans, vidbyggt garage och inte för smala dörrar och sånt.

    Sen ville vi bo enskilt/avskiljt, villaområde var uteslutet, och så hade vi ju en budget att hålla...och så var jag inte beredd att flytta in i något som var i behov av akut renovering utan det skulle vara fullt beboeligt direkt...

    Sen hittade vi ju detta..som egentligen låg lite för långt bort från Göteborg (där sambon jobbar och jag pluggar) vi hade en smärtgräns på 45 min, nu tar det en dryg timma men med de nya lederna som byggs de närmaste åren så sparar vi lite iaf.

    Köp inte första bästa utan ta er tid och titta, drömhuset dyker upp fler gånger, jag lovar
    vi har kollat ett år ca!! just nu funderar vi på att hyra tills vi hittar drömhuset . mannen är från Göteborg och vill gärna flytta dig så vi avvaktar . men just nu kollar vi hyra=)
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2011-12-09 09:57:20 följande:
    vi har kollat ett år ca!! just nu funderar vi på att hyra tills vi hittar drömhuset . mannen är från Göteborg och vill gärna flytta dig så vi avvaktar . men just nu kollar vi hyra=)
    dit ska det stå
  • Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 09:41:40 följande:
    jaha... testade i morse.. morgonurin och allt.. under mannens överseende.

    Inte fan syns det nåt

    Ruvardag 9 nu så det är fortfarande tidigt, men om man ska följa min menscykel så ska jag ha mens på måndag så sååå himla tidigt är det inte. Samtidigt läste jag på en sida att först ruvardag 11 kan man testa positivt, fast jag vet ju folk som fått plus redan på 8, 9 och 10....

    Dagens bilder..samma test olika fototekniker.. har mixat som fasen med dem men ser ni något får ni gärna pilla mera..

     


     


     


    Ser tyvärr inget denna gången Men som sagt det är ännu tidigt! KRAM
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-09 08:39:59 följande:
    ja här kom mensen igång med buller och bång!! jag satt och funderade och tänkte..ska jag skratta eller gråta?? jag väljer att skratta!!! det blir min tur någongång framöver!!!

    Jag är glad för det jag har och ska inte vara ledsen över vad jag saknar,det kommer när det kommer=)

    PEPP PEPP till alla underbara{#emotions_dlg.flower} 
    härlig inställning du har Solig klart det blir när det blir. det får ta den tiden det tar.
    sj känner jag ingenting. äl+8 idag. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester