• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lindis1974

    Linda. Jag kan inte hitta dina test som var positiva. Kan du lägga upp?
    Har du testat idag?

  • lilaemma
    Squeezy skrev 2011-12-09 16:32:49 följande:
    Jag beställde i tisdags. I torsdags mailade dom mig och sa att endel beställningar kommit bort med posten, och det var många som inte fått sina tester. Dock fick man maila dom igår om man ville ha ersättningstester innan helgen. Jag gjorde det + beställde nya för att se om dom kom idag. Ersättningstesten kom, men inte dom jag beställde igår. Så något strul har dom nog på sitt lager. Ersättningstesterna var 2st teststickor...
    Kanske någon testoman som börjat jobba på posten? ;) Fast jag har inte beställt från testlagret utan babytime... (tror jag hört att det var fler som inte fått från testlagret och att deras tester var slut)
  • lilaemma
    mamma Linder skrev 2011-12-09 17:44:49 följande:
    Jag köper mina tester på tradera, har aldrig varit slut eller fel på leveranser. Kan rekomendera det
    Har aldrig varit med om slut eller fel på leveranser från testlagret heller, förrän nu...

    Blir knäpp. Inget test på en hel vecka och så nu en hel helg till... Ingen som kan komma hit och rädda mig?
  • Gummsan
    lilaemma skrev 2011-12-09 17:50:47 följande:
    Har aldrig varit med om slut eller fel på leveranser från testlagret heller, förrän nu...

    Blir knäpp. Inget test på en hel vecka och så nu en hel helg till... Ingen som kan komma hit och rädda mig?
    Var bor du? :-P
  • lilaemma
    Gummsan skrev 2011-12-09 18:01:00 följande:
    Då var det för långt tyvärr
    ;D Tack ändå! Gulligt av dig att ens tänka tanken... Lyckades låta bli att kissa på fintestet...
  • Gummsan
    LindaMagnusson skrev 2011-12-07 10:56:16 följande:
    Godmorgon :)
    idag åg mitt extra känsliga 10uml ut såhär.
    vad tror ni?Drömmer

     


    Det ser ju positivt ut!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester