• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mamma Linder

    löjliga familjen, grattis in isäng nu. Ang lutealfasen så är den alltid det samma, har du 12 dagar så är det så den ändras aldrig, där emot tiden mellan mens fram till äl kän variera

  • Freja0811

    De senaste dagarna har det känts som "mensvärk", ilningar och stickningar.
    Är "bara" på Bim -6 eller -7 men tog ett test för skojs skull.

    Det har torkat och tiden gått ut, men det streck jag ser och som syns på stickan kom upp på en gång, och det är ljust rosa IRL. dock vågar jag inte hoppas på för mycket, fick ett MA i v.11 i september.

  • LöjligaFamiljen

    Ja väntar på att maken ska komma hem :) men han hatar det här göra-barn-sexet... Han får som prestationsångest... Har era karlar det så också?

  • LinaLoj

    Nu har jag ju läst iaf fyrtio sidor in i denna tråden. Urspännande att se alla tester!
    Tack föratt ni delar med er.

    jag frågade om BIM förut och fattade så småningom. nu undrar jag över testernas känslighet: Ni pratar om miu ?   testerna som har högt miu-tal är de inte lika känsliga som de med lågt miu-tal?
    Kan ni inte lägga en miu-lista?


     

  • sweasmamma

    oj va man missar mkt på ett par timmar!! ni med de senaste typ 3 testen.. GRATTIS!!!!!!!!!!!!

    själv har jag äl om typ 4 dagar så här ska det sexas på... KAN DET SNÄLLA TAAAAAA SIG DENNA GÅNGEN??!!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester