• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LillaPluppen
    sweasmamma skrev 2011-12-19 21:03:43 följande:
    någon som får mensvärk vid äl?? och ut lite i ryggen ?
    jag kan oxå ha, gör riktigt ont någon timme men sen är det borta igen.

    Verkar ju iofs som du har lite ont hela tiden
  • HelenFr
    sweasmamma skrev 2011-12-19 21:03:43 följande:
    någon som får mensvärk vid äl?? och ut lite i ryggen ?
    Om jag går på pergotime känner jag av allt... Ont i ryggen, kramper och mensvärk gånger tusen miljoner...
  • Liten Léonie

    Jag lovar att snart ge mig.. Men apotekets va ännu värre att fota glaset blänkte.
    Vad säger ni här?

     


  • 05091112
    Liten Léonie skrev 2011-12-19 22:15:28 följande:
    Jag lovar att snart ge mig.. Men apotekets va ännu värre att fota glaset blänkte.
    Vad säger ni här?

     

     


    jag ser tydliga streck, svagt på detta men jag ser det, och på CB var det ingen fråga om saken.
    BIM-6? That's awesome!! 
  • Liten Léonie
    05091112 skrev 2011-12-19 22:47:46 följande:
    jag ser tydliga streck, svagt på detta men jag ser det, och på CB var det ingen fråga om saken.
    BIM-6? That's awesome!! 
    Bra nu ska jag försöka sova och sluta stirra på bilderna. Man kan bli knäpp för mindre. Kan det verkligen va så att jag är gravid!! Ahh det är en stor tanke att tänka Glad
    Tack alla tjejer för att ni är så goa och tar er tid och analyserar! {#emotions_dlg.flower}
  • 05091112
    Liten Léonie skrev 2011-12-19 20:06:04 följande:
    Så här ser kvällens test ut.. Fortfarande inte ens nära BIM.
    BIM - 6 idag men direkt när jag kissade kom strecket och sen blev det visserligen lite smalare men kom direkt... 

    TOKIG!!!

    Helt oredigerad men ur

     


    plockat ur vanligt CB för att mobilkameran går inte att fota på testet utan att det blänker...

    Vad säger ni? 
    detta är starkare än mitt jag tog imorse på BIM + 2
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-19 21:03:43 följande:
    någon som får mensvärk vid äl?? och ut lite i ryggen ?

    jag kan få fruktansvärt ont i ryggen och äggstockarna när jag ahr äl, värre än mensvärk..men duuu, du måste ta ett gravtest till. tycker ditt test ser jätte mysko ut
  • Liten Léonie
    05091112 skrev 2011-12-19 23:10:21 följande:
    detta är starkare än mitt jag tog imorse på BIM + 2
    Åhh jag blir så glad. Vad tog du för test? CB med?
  • 05091112
    Liten Léonie skrev 2011-12-19 23:24:23 följande:
    Åhh jag blir så glad. Vad tog du för test? CB med?
    Japp.
    Började med testlagrets i torsdagskväll, tog ett diigtalt i lördagskväll men jag hade tydligen ett CB i skåpet hemma så jag tog det imorse (tycker de plussen är finast som fotominne) och det blev positivt men mycket svagare än de i torsdags.

     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester