• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • alexander2011

    ok :S jag gör ialla fall inget test förens om 3 dagar nu så får vi se hur det blir

  • Skrutt 83

    Carmat: jag ser ju något men CB går inte att lita på om det inte är ett solklart lysande plus tycker jag.. :( sitter bara med mobilen nu men kan trixa sen när jag sitter vid datorn. Så länge mensen inte kommit finns ju hopp. Har för mig att det var väl såhär du hade förra grav också, svaga otydliga plus med CB. Fortsätter hålla tummarna!

  • Skrutt 83

    På bilden Jennie trixade syns absolut ett streck!!! Om bilden är tagen inom tiden skulle jag börja våga hoppas. :)

  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-20 09:34:52 följande:
    På bilden Jennie trixade syns absolut ett streck!!! Om bilden är tagen inom tiden skulle jag börja våga hoppas. :)

    ja den är tagen inom tiden
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-20 09:32:15 följande:
    Carmat: jag ser ju något men CB går inte att lita på om det inte är ett solklart lysande plus tycker jag.. :( sitter bara med mobilen nu men kan trixa sen när jag sitter vid datorn. Så länge mensen inte kommit finns ju hopp. Har för mig att det var väl såhär du hade förra grav också, svaga otydliga plus med CB. Fortsätter hålla tummarna!

    jo jag känner oxå  så. inte forens jag får ett tydligt sträck kan jag lita på nått test
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester