• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2012-01-24 11:21:23 följande:
    Ja men tusan.. det är ju blankt i "citat"-grejen... DIG SÅKLART!!!!!
    ha ha.. åhh ser du också . jag är bara orolig då det är såå svagt på bim-2... KAN vara bim-3 också då förra mån va 25 dagar och inte 24 som den brukar 
  • NeLe

    Gumman, åh vad roligt med ett solklart plus! Stort grattis... och så skönt att mannen ändrade sig Kram på dig!

    EmEd, jag ser något på ditt test.. Grattis

    c89, grattis till dig med vännen

    Mini Léonie, trist att det inte var ett "riktigt" plus men kan tänka mig att det är skönt att mensen kommit i alla fall så att ni kan fortsätta baka bebis

    Sweasmamma, åh vad roligt.. jag ser på ditt test!!! Grattis min vän

    elsaodexter, jag ser tyvärr inget på dina tester

    **Phu** tror inte jag missat någon nu... Vad ni skriver tjejer!!

  • Mini Léonie

    NeLe:
    Tack, ja det känns ok. Vi ska äntligen bli sambos och inte ha 60mil mellan oss på veckorna så det är väl lite större chans när man sen har mer än en möjlighet i månaden att sexa på haha!

  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-24 11:24:27 följande:
    Gumman, åh vad roligt med ett solklart plus! Stort grattis... och så skönt att mannen ändrade sig Kram på dig!

    EmEd, jag ser något på ditt test.. Grattis

    c89, grattis till dig med vännen

    Mini Léonie, trist att det inte var ett "riktigt" plus men kan tänka mig att det är skönt att mensen kommit i alla fall så att ni kan fortsätta baka bebis

    Sweasmamma, åh vad roligt.. jag ser på ditt test!!! Grattis min vän

    elsaodexter, jag ser tyvärr inget på dina tester

    **Phu** tror inte jag missat någon nu... Vad ni skriver tjejer!!
    vågar INTE ropa hej än 
  • Diana P


    Här är en till som följt er i tystnad men nu har jag äntligen något att lägga in!!
    Är på BIM-6, har haft symtom sen ÄL, molvärk i både rygg och mage konstant.
    Någon får ju gärna trixa också
    Vad tror ni?????   
  • LillaPluppen

    Diana P:  Syns strecket fortfarande nu?=) I så fall grattis!! 

    Ser nämligen inte om det är färgat eller det gråa insjunkna strecket som syns en stund medans testet torkar.

  • NeLe

    Mini Léoni, ja ni har större möjligheter till att få till det nu om inte annat


    sweasmamma skrev 2012-01-24 11:33:22 följande:
    vågar INTE ropa hej än 
    Förstår precis.. Jag menar, se på mig.. jag väntar på mitt starka plus fortfarande o idag fick jag det haha!! BIM+3 idag!
    Diana P skrev 2012-01-24 11:37:44 följande:

     


    Här är en till som följt er i tystnad men nu har jag äntligen något att lägga in!!
    Är på BIM-6, har haft symtom sen ÄL, molvärk i både rygg och mage konstant.
    Någon får ju gärna trixa också
    Vad tror ni?????   
    Wiiiiiiiieeeee säger jag bara

    Nå vad säger ni tjejer, solklart nu eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester