• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • malina 87

    hej allesammans har en fråga, om man har fått två st grymt starka + på rfsu s tester då måste man väl kunna säga att man är gravid?

  • slemtorsk i din bralla
    malina 87 skrev 2012-02-04 19:31:30 följande:
    hej allesammans har en fråga, om man har fått två st grymt starka + på rfsu s tester då måste man väl kunna säga att man är gravid?
    det skulle jag nog säga... är de grymt starka o rätt färg vore det rent av omöjligt att INTE vara gravid tycker jag då..
  • ZaNdRoRiA

    Nu började jag blöda.. Blir inget denna gången heller Gråter Får väl vara glad över att det kommer nu och inte i v 12 som sist..

  • Sötnöten

    Oj, hastigt å listigt blev det tomt! Har följt er ett tag, å jag e så himla supersugen på en bebis! Återstår "bara" att få min man att förstå hur mysigt det skulle vara med en liten! Fast han verkar vara ganska så med på noterna!

    Det e så roligt å "mysigt" å se alla positiva grav test! )

  • Klara 1980
    popcornplaya skrev 2012-02-04 19:27:52 följande:
    Slemmis: alltså jag tycker jag anar nått på alla! Sen om det är äkta eller spök det är frågan.
    Ovanligt att du tyckte så. Du inger ju de allra flesta ogravida i falskt hopp
  • gempan

    Med risk för att  bli lite tjatig tjejer. 
    Men jag har ju varit lite orolig angående min blödning. Den är lite mindre idag dock vilket känns bra. Sen gjorde jag ett nytt test imorse med samma sort som igår morse (apotekets egna) och det var mycket starkare idag. Har det någon betydelse? Kan jag vara mindre orolig nu? :O 

  • lillabambi
    Klara 1980 skrev 2012-02-04 19:58:16 följande:
    Ovanligt att du tyckte så. Du inger ju de allra flesta ogravida i falskt hopp
    och så var du tillbaka!
  • Klara 1980

    Som ett tåg som plöjer igenom använda gravtest...det är nog nåt, det är nog nåt, det är nog nått, tut tut, det är no..etc..

     

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester