• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mini Léonie
    Knasten83 skrev 2012-02-06 17:17:38 följande:
    Är det vanligt med spökstreck på billiga testers gravtest?
    Har du testat knasten? Tungan ute
  • bejbimaker

    till helgen tror jag.....men det är kanske så spökstreck ser ut? man vågar ju inte tro på något, har köpt en CB nu å klarar INTE å vänta tills i morgon bitti så sitter å håller mig nu för å ta ett till...å i morgon bitti tar jag mina testlagretstickor igen....så det är väl bara vänta..

  • Envira
    popcornplaya skrev 2012-02-06 16:08:59 följande:
    Medel är ju att man får mens 14 dagar efter äl så du kan ju räkna på det.
    okej tack !:)
  • Zelmilainen

    trodde ältest skulle ge utslag imorrn, men testade idag när ja kom hem, fullt utslag. donatorn nära kan ej, donatorn långt bort va kvar på jobb, skulle försöka hinna med tåg om knappt en timme. annars får vi köra imorrn kväll och ons morgon. va tror ni om chanserna för detta?


    nehepp...
  • Zelmilainen

    här är testet förresten. kass bild i kasst ljus ja vet, men d syntes bättre irl... hoppas han kan komma hit ikväll nu isf e bim ca 18 feb...



    nehepp...
  • Knasten83

    Leonie: ja inget med seriös tanke om graviditet utan ja... Ni vet! Ser ett smalt streck. Aldrig fått ngt alls på dem. Men det är också omöjligt att det är ngt, haha!!

  • Trixxy

    är på ÄL+8 idag, alltså bim-5 och har fått toknegativt idag... På vilken äl+ testade ni positivt?

  • Zelmilainen
    Trixxy skrev 2012-02-06 18:14:22 följande:
    är på ÄL+8 idag, alltså bim-5 och har fått toknegativt idag... På vilken äl+ testade ni positivt?
    äl +8/bim-6, jag hade då 14 dgr lutealfas
    nehepp...
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-06 18:12:55 följande:
    Leonie: ja inget med seriös tanke om graviditet utan ja... Ni vet! Ser ett smalt streck. Aldrig fått ngt alls på dem. Men det är också omöjligt att det är ngt, haha!!
    typ som jag då !!!

    åh jag känner mig såå konstig i kroppen ,sjukt öm i livmodern,den känns liksom tung !! 
  • Nelliepop
    sweasmamma skrev 2012-02-06 18:28:39 följande:
    typ som jag då !!!

    åh jag känner mig såå konstig i kroppen ,sjukt öm i livmodern,den känns liksom tung !! 

    Teastat med cb än?????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester