• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Knasten83

    Nellie: åh, minns känslan som igår!! Underbart och obeskrivligt!

    Lergigan, då ska du gå i halvdvala nu ett tag? Hihi! Jag blev så trött av dem...

  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-02-09 10:42:16 följande:
    Thjoooooo tjejer....

    Nyss hemkommen från mitt vul... Allt såg kanon ut,ett hjärta som slog. Såg armar o ben.. Blev till o med framflyttad några dagar så jag är nu i v 9Glad Jag blev så glad när jag såg hjärtat att jag fälde en tår. Och det gjorde läkaren oxå... Var samma läkare jag hade vid mitt x...

    Så det ser ut som jag ska bli mamma igen i september... Jag fick oxå lergigan utskrivet mot mitt illamående....

    Är så lycklig just nu {#emotions_dlg.flower}       
    Underbara nyheter! Stort grattis
  • testtokig

    Tack Gummsan för trixningen! Ja man ser två streck...men är det inte för tidigt? Bara ÄL+6 el 7....

  • HelenFr
    Nelliepop skrev 2012-02-09 10:42:16 följande:
    Thjoooooo tjejer....

    Nyss hemkommen från mitt vul... Allt såg kanon ut,ett hjärta som slog. Såg armar o ben.. Blev till o med framflyttad några dagar så jag är nu i v 9Glad Jag blev så glad när jag såg hjärtat att jag fälde en tår. Och det gjorde läkaren oxå... Var samma läkare jag hade vid mitt x...

    Så det ser ut som jag ska bli mamma igen i september... Jag fick oxå lergigan utskrivet mot mitt illamående....

    Är så lycklig just nu {#emotions_dlg.flower}       
    Gud vad härligt, kommer ihåg känslan :)
  • popcornplaya


    Och så kom mensenGråter Så nu blir det paus i verkstan. Jag kommer nog fortfarande läsa här inne men kommer nog inte vara så aktiv, ska försöka hålla mig borta från fl så gott det går.

    Är så sur på morgondagens test bara för man kan ana ett streck utan att anstränga sig för mycket, svårt att fånga på bild dock....

      
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • bejbimaker

    Hej alla :) Tänkte se om ni kunde få ut något av denna information :)

    sista mens första dag 30 december!!!!

    testade med ägglossningstickor nästan hela januari....fick alltid tok-negativt, hade sex typ varannan dag fram till slutet av januari, ingen mens kom, vanligtvis har jag 26-28 dgr. Mig veterligen har min menssykel alltd gått som en klocka i hela mitt liv. Har inte använt preventivmedel så det är inte att kroppen försöker återställa sig eller något...

    pytte lite blod i flytning 25 januari, mensvärk lite då å då vilket jag inte brukar ha. Har heller aldrig haft spottings.

    Tog ett ägglossningstest för skoj skull den 27 januari å det var positivt!!!! Ägglossningssekret 28 januari, hade sex....känningar i livmodertrakten å äggstockar följande dagar. 

    VUL 2 februari, hon tyckte att hon kunde se att jag haft ägglossning, allt såg bra ut förtjockad livmoderslemhinna vilket var normalt/bra. jag frågade, jaha, kan du se om jag snart får mens då?!  -"Det vet jag inte svarade hon"

    Så...vad händer? dag 42 eller nåt idag, bara sen ägglossning? Hoppat över en mens? Ingen ägglossning? Å i så fall skall jag inte ha mens än?!

    Tacksam för lite åsikter å vad ni tror

    (givetvis har jag tagit gravtest lite då å då och det är toknegativt, förutom ett litet spökstreck jag lade ut här för några dagar sedan, men har fått negativt tre gånger efter det så lägger ingen energi på det,)

  • Jess86

    Måste man få molvärk innan BIM? Fick det med sonen men inget (än) nu iaf, stack några ggr i ljumsken igår bara däremot har jag varit otroligt irriterad och arg dom senaste dagarna som jag var med sonen! Vill bara svära och drämma näven i bordet för minsta lilla!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester