• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Envira
    Knasten83 skrev 2012-04-05 11:54:07 följande:
    Envira: det kan slå om närsom så det e svårt att säga. Mitt ser ut som ditt hela mån utom vid äl så du kan va nära men även långt ifrån...
    men vad jobbigt
  • Es Mamma

    Jag hade också jättesvagt på morgonen men på kvällen fullt positivt. Så om du märker andra ÄL-tecken så testa ett par ggr per dag.

  • Envira

    ja jag får göra det.. Har haft sex varje dag senaste typ 5 dagarna för att inte missa ÄL, börjar bli lite trött

  • Fridhaa
    Envira skrev 2012-04-05 12:45:14 följande:
    ja jag får göra det.. Har haft sex varje dag senaste typ 5 dagarna för att inte missa ÄL, börjar bli lite trött

    Tips är att sexa varannan dag! Det gjorde vi och jag blev gravid !
    U
  • Es Mamma

    Haha förstår det ;p Vi har inte kört mkt alls, men dagen innan utslag och dagen efter (idag), och så blir det nog imorgon också så hoppas vi att vi prickade den :)

  • Fridhaa
    Es Mamma skrev 2012-04-05 13:07:48 följande:
    Haha förstår det ;p Vi har inte kört mkt alls, men dagen innan utslag och dagen efter (idag), och så blir det nog imorgon också så hoppas vi att vi prickade den :)

    Jag tror att man har stora förutsättningigar genom att göra på så sätt. Det gjorde vi jag gissade att jag hade Äl på lördagen vi sexade onsdag fredag och Söndag. Och enlig fl blev jag gravid på fredagen : ) Slog dessutom bort alla tankar och njöt av min man : )
  • Envira

    Tycker att sexet liksom blir lite "tvunget" efter ett tag, märks på sambon också. när han vet att det närmar sig äl så är han mer nervös liksom Cool

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester