• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • delih
    AlexandraViberg skrev 2012-04-05 23:43:19 följande:
    Jag har haft så jävla ont i vänster bröst sen äl och fortfarande nu 16 snart 17 dagar senare. Börjar bli orolig att något är fel på den. Är det kvar efter mens tänker jag ringa sjukvården. Någon annan som fått ont utan att vara gravid? :(
    Det får jag alltid vid ÄL, då jag får ömma bröst vet jag att ÄL varit och det brukar försvinna under mensen för mig.
  • AlexandraViberg

    Har aldrig haft så förut! Bara haft ont i bröst vid grav! Senast i januari. Det är en helt annan smärta.. :/
    Har även ingen känsel, känns typ bedövat på framsidan. Dvs andra sidan från där jag har ont :S
    Kanske får ringa i veckan då! Påsk nu ju. Kanske släpper vid mens också. Det märker vi ju snart!

    Ja och jag har ju frikort så borde ta upp så mycket som möjligt nu.

  • delih
    Knasten83 skrev 2012-04-06 00:15:10 följande:
    Delhi: bara ena bröstet som Alex?
    Oftast efter äl i båda men högra bröstet dominerar. Jag kan få ont även fast ÄL inte ens varit och då är det oftast bara i högra jag får ont.

    Fast nu när jag ser hennes beskrivning av hur det gör ont, så tror jag inte det är samma smärta.
  • Sömntutan

    God morgon tjejer! Ville bara kika in och önska alla en riktigt glad påsk! Se nu till att inte äta allt för många ägg, några vill vi ju ha befruktade också .
    Kram på er!

  • Fidelis ad urnam

    Idag kom mensen, bara så där. Ingen liten blödning innan eller rosa flytningar utan pang bom, MENS!
    Ställde om monitorn och satsar på denna månaden istället.  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester