• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Zelmilainen
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-07 11:52:09 följande:
    Här kommer den =)

     


    ser det tydligt.
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-07 11:53:51 följande:
    Jag tycker mig se lite svagt på det första :D Så syns det ALLTID sämre på bild av någon anledning :P
     hehe. återstår att se om d syns bättre imorrnkväll för kan ej testa förrän dess igen...
    nehepp...
  • skumbanan
    Sömntutan skrev 2012-04-07 10:12:49 följande:
    Skumbanan: samma här, fick ganska starka ÄL test runt den 27:e, men aldrig några pos.
    Kan vara på BIM-3 idag och grav. testet är så neg. det kan vara.
    Någon som har något att säga om Apotekets egna tester?


    Håller tummarna för dej sömntutan! Hur lång cykel har du?

    Jag var hos gyn  22/3 som sa att ÄL var på g.. men det kanske ångrade sig då jag inte fick positivt äl eller äl-flytningar.. Ngn som har erfarenhet av det?
  • ZaNdRoRiA
    Zelmilainen skrev 2012-04-07 11:55:39 följande:
    ser det tydligt.

     hehe. återstår att se om d syns bättre imorrnkväll för kan ej testa förrän dess igen...
    Jag vågar inte förstå det!!
    Har haft 2 mf på inte ens ett halvår..
    Vet inte om jag ska säga något till karln, han blev inte glad sist för att han visste att det kan ju bli en missfall igen. Vilket det också blev..

    När har du BIM Zelmilainen?? =)
  • Zelmilainen
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-07 11:59:18 följande:
    Jag vågar inte förstå det!!
    Har haft 2 mf på inte ens ett halvår..
    Vet inte om jag ska säga något till karln, han blev inte glad sist för att han visste att det kan ju bli en missfall igen. Vilket det också blev..

    När har du BIM Zelmilainen?? =)
    ja e idag bara på äl+7/bim-5 så d e d som e så sjukt om d skulle va nåt.. hehe
    nehepp...
  • ZaNdRoRiA
    Zelmilainen skrev 2012-04-07 12:00:22 följande:
    ja e idag bara på äl+7/bim-5 så d e d som e så sjukt om d skulle va nåt.. hehe
    Men inte omöjligt!
    Jag håller alla tummar och tår :D

    Jag får göra ett nytt test imorgonbitti.. Se vad det blir för resultat då :)
  • Zelmilainen
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-07 12:05:02 följande:
    Men inte omöjligt!
    Jag håller alla tummar och tår :D

    Jag får göra ett nytt test imorgonbitti.. Se vad det blir för resultat då :)
    hoppas, hoppas
    nehepp...
  • Fridhaa
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-07 11:59:18 följande:
    Jag vågar inte förstå det!! Har haft 2 mf på inte ens ett halvår.. Vet inte om jag ska säga något till karln, han blev inte glad sist för att han visste att det kan ju bli en missfall igen. Vilket det också blev.. När har du BIM Zelmilainen?? =)

    Grattis ser absolut posetivt ut. Beklagar missfallen. Vilka veckor var du i? Kan du så kanske de känns bäst att vänta lite o i berätta för din man. Sen kan det va skönt att Ha sin man som stött pelare.
  • Sömntutan
    skumbanan skrev 2012-04-07 11:58:43 följande:
    Håller tummarna för dej sömntutan! Hur lång cykel har du?

    Jag var hos gyn  22/3 som sa att ÄL var på g.. men det kanske ångrade sig då jag inte fick positivt äl eller äl-flytningar.. Ngn som har erfarenhet av det?

    Tack!
     Har ingen aning om hur min cykel ser ut. Men innan jag satte in spiralen så var mensen relativt regelbunden, men ca 28-30 dagar mellan. Nu har jag som sagt ingen aning.


    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Es Mamma
    Fridhaa skrev 2012-04-07 12:10:11 följande:
    Grattis ser absolut posetivt ut. Beklagar missfallen. Vilka veckor var du i? Kan du så kanske de känns bäst att vänta lite o i berätta för din man. Sen kan det va skönt att Ha sin man som stött pelare.
    ÄL: 5/4 BIM: ca 13/4
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester