• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • pessaret
    Mini Léonie skrev 2012-11-11 17:17:25 följande:
    Pessaret:
    Jag sitter bänkad!!!!

    du kan lyfta på arslet nu! dom hade inga gravtest där ;) såååå det blir likt förbaskat att gå till apoteket imorgon och ta tisdagskissen =)
  • Mini Léonie

    Slemmis:
    Ja jag va precis innan dig. Men vad har du för BF?

    Pessaret:
    Va?? Hur kan man inte ha! Suck... Vi får hålla tillgodo till tisdagskissen

  • Lizz89
    sweasmamma skrev 2012-11-11 17:04:48 följande:
    igår kom vår Gustaw ... snabb intensiv förlossning och han är underbar =)

     


    Stort grattis :)
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-11-11 17:54:13 följande:
    Slemmis:
    Ja jag va precis innan dig. Men vad har du för BF?

    Pessaret:
    Va?? Hur kan man inte ha! Suck... Vi får hålla tillgodo till tisdagskissen
    9 januari, plussade 1 maj..eller eg några dagar tidigare men hade BIM 1-2 någon gång så jag räknar det plusset som var så starkt Du har väl vid årsskiftet precis eller?
  • Mini Léonie
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-11 18:00:27 följande:
    9 januari, plussade 1 maj..eller eg några dagar tidigare men hade BIM 1-2 någon gång så jag räknar det plusset som var så starkt Du har väl vid årsskiftet precis eller?
    Jag har 2 januari enl ul men enligt rul som va 2 veckor innan riktiga rul så har jag 28 dec så jag går på det i huvudet och BM och förlossningen går på 2 januari :)
    Skulle jag gå på 2 januari så plussade jag med digitalt på ÄL+4 :) hell noo :)
     
  • pessaret
    Mini Léonie skrev 2012-11-11 17:54:13 följande:
    Slemmis:
    Ja jag va precis innan dig. Men vad har du för BF?

    Pessaret:
    Va?? Hur kan man inte ha! Suck... Vi får hålla tillgodo till tisdagskissen

    haha jag tänkte samma sak! men det är väl lika bra, så vet jag med säkerhet att det blir rätt i vilket fall som helst ;) MEN nu börjar andra tankar röra sig i skallen. precis innan mens så brukar jag få en svag lukt av järn i underlivet, inte märkbart men jag känner det lite diskret. och nu känner jag det? ännu svagare än annars, men det luktar då allt lite järn där helt klart!
  • Mini Léonie
    pessaret skrev 2012-11-11 18:14:37 följande:

    haha jag tänkte samma sak! men det är väl lika bra, så vet jag med säkerhet att det blir rätt i vilket fall som helst ;) MEN nu börjar andra tankar röra sig i skallen. precis innan mens så brukar jag få en svag lukt av järn i underlivet, inte märkbart men jag känner det lite diskret. och nu känner jag det? ännu svagare än annars, men det luktar då allt lite järn där helt klart!
    Men du ska inte ha nån mens så ta bort näsan från underlivet NU!!! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester