• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tess26

    Är det nån här somsjälv ,eller som känner nån somvart tvungen äta tex citodon under graviditeten?

  • slemtorsk i din bralla

    KNASTEN... skitmysko.. inte förrän 10.45 plingade det till i min mailbox....DÅ kom fotona..

    Jag tycker ändå det anas en skugga.. dock inte lika tydligt som i går.. jätteknepigt.

  • Knasten83

    Jag ser inte den iaf.

    Hoppet är väl kört när mensen kommer, innan dess testar jag vidare.
    Mår asilla, gjort det i 2-3 dar nu. Kan ju bero på hormonerna jag tagit också :(

  • Loppan8604
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-13 12:14:41 följande:
    här är knastens bild.. otrixadoch så trixad.. inte jättetydligt men något finns ju där... men det var starkare i går... tror på att det kommer tillbaka



    Hoppas att de blir starkare igen Knasten!! Men detta ser ju tyvärr svagare ut:(
  • Aint Your Fairytale

    Gyn tyckte att jag skulle avvakta några dagar om jag kände att det var okej... Så jag ringer nog i början av nästa vecka. Då jag tror att jag vill komma in och kolla för säkerhetsskull, om jag fått MF eller om jag fortf. skulle vara gravid (vilket jag nog inte tror...)!


    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • Lillagris

    Hej vad tror ni om dessa ägglossningstest? Det svaga är i måndags och det starkaste idag :)
    Visst har jag ägglossning??


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester