• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • minaz

    " Knasten" såg tyvärr inget plus på testet som var upplagt men det kommer, är nästan säker på det, väntar med spänning.

    *Kram*

    Nu ska det bli plus åt såna som vi som har såna svårigheter, det ska GÅ!!! 

  • MissM
    Johannalovisa skrev 2012-12-13 23:33:32 följande:
    MissM, går ej att ladda upp bilder från mobilen...
    aha okej, va dåligt :/ det borde dem haft :/
  • mållan3

    men alltså... jag tog ett cb i onsdagskväll... anade en skugga som min man inte kunde se... sparade det för skoj... igår tyckte jag skuggan blivit starkare, & nu på morgonen då testet helt torkat... så är där ett klart +
    Vet att man inte får läsa av dem efter. MEN hur kan det komma sej att det blir ett plus??? Det ska väl ändå inte gå utan hcg??
    FÖRVIRRANDE1!! 

  • MissKaos

    Jo det kan det har med fatt så utan att vara hravod

    nini


    mållan3 skrev 2012-12-14 06:43:44 följande:
    men alltså... jag tog ett cb i onsdagskväll... anade en skugga som min man inte kunde se... sparade det för skoj... igår tyckte jag skuggan blivit starkare, & nu på morgonen då testet helt torkat... så är där ett klart +

    Vet att man inte får läsa av dem efter. MEN hur kan det komma sej att det blir ett plus??? Det ska väl ändå inte gå utan hcg??

    FÖRVIRRANDE1!! 

    mållan3 skrev 2012-12-14 06:43:44 följande:
    men alltså... jag tog ett cb i onsdagskväll... anade en skugga som min man inte kunde se... sparade det för skoj... igår tyckte jag skuggan blivit starkare, & nu på morgonen då testet helt torkat... så är där ett klart +

    Vet att man inte får läsa av dem efter. MEN hur kan det komma sej att det blir ett plus??? Det ska väl ändå inte gå utan hcg??

    FÖRVIRRANDE1!! 

    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Jessa6
    acco skrev 2012-12-13 22:37:03 följande:
    Jessa6- Vilken söt liten flicka :) Stort Grattis!

    hihi! Den lilla tösen var inte min, men visst är hon söt :o)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester