• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lijkan

    kanske 4, vi får hålla tummarna för oss båda :) du är tidigt ute och testar du med va? ;) Jag är bara på äl+6 eller +7.. så det är ju väldigt väldigt tidigt!

  • kanske 4a
    Lijkan skrev 2012-12-17 09:15:09 följande:
    kanske 4, vi får hålla tummarna för oss båda :) du är tidigt ute och testar du med va? ;) Jag är bara på äl+6 eller +7.. så det är ju väldigt väldigt tidigt!

    japp jag testar alltid tidigt :) äl +9 idag
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • TrueMeaning

    Finns det någon här som jag kan få mejla min bild till så den kan lägga in den här för granskning? :) har enbart tillgång till mobilen idag... Dags att FL ändrar så vi kan ladda upp bilder från appen tycker jag!

  • slemtorsk i din bralla

    Knasten.. hur har det gått?? Har du fått mensen än?? Försöker så att skicka all styrka jag har till dig.. fast just nu är det inte så mycket styrka tyvärr.... Mår inte så bra men NOG om mig.. så länge du inte fått mens så finns ju hoppet och vid IVF och insemination så kan man ibland råka ut för att embryot fäster senare och därför får man inte positivt förrän man passerat BIM....

    Det är ju så mycket känslor med i det hela eftersom man investerar så mycket tid och teknik i det hela, vet ju hur det var. Och så kommer alla "kloka" med massa tips att man ska sluta tänka så mycket på det....hur lätt är det liksom????

    Men gråt och var ledsen om det är vad du behöver just nu och så hoppas vi att mensen lyser med sin frånvaro och ett fint plus dyker upp i stället.. om inte så får vi hålla tummarna åt dig igen efter helgerna....men som sagt.. jag har haft en god känsla kring dig denna månaden så har jag fel blir jag grinig.

  • viochdu

    Knasten: min fina fina Knasen. Du vet vart jag finns.. Dygnet runt.

    Själv har jag troligtvis ÄL idag på dg 15! Köpte inga ÄL-test denna månaden men fick panik igår och fick av min gravida kompis! FUllt utslag.

  • Sweetyy
    Hjälp mig!!! Bim -2 ... det blev lite tydligare idag! Men det är kanske spökstreck ?!? 
    Taskigt spökstreck isåfall =(  Tog fotot 5 min efter jag utförde testet!

    Jag har känt mensvärk på de 3 senaste dagarna...som om mensen ska komma närsomshelst...
    HOPPAS HOPPAS DET KAN VARA NÅGOT! Men jag är så van att få mensen varje månad.


     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester