• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Knasten83

    Minaz hur va det nu? Inseminerades ni eller va det Ivf?

    Jag tål inte pergotime men gonal f går bra. Blev ju gravid på tredje insemineringen, nu är första efter mf med tvillingar.

    Håller tummarna för dig!!!

  • GoodStuff

    Hej hej. Är blivande far, vill in och läsa här mao. Ni som är rutinerade, vad säger ni om denna bilden? Ganska klart streck ja?

  • minaz
    Knasten83 skrev 2013-05-16 19:48:23 följande:
    Minaz hur va det nu? Inseminerades ni eller va det Ivf?

    Jag tål inte pergotime men gonal f går bra. Blev ju gravid på tredje insemineringen, nu är första efter mf med tvillingar.

    Håller tummarna för dig!!!

    Nej, vi inseminerades och det misslyckades!  =(

    Usch vad tråkigt att du miste graviditeten... 
    Håller tummarna för dig och mig nu, vi ska bara lyckas och slippa ta dessa hormoner.

    Tack för din tum hållning =)     
  • GoodStuff
    GoodStuff skrev 2013-05-16 20:52:06 följande:
    Hej hej. Är blivande far, vill in och läsa här mao. Ni som är rutinerade, vad säger ni om denna bilden? Ganska klart streck ja?
    Sorry about that, fungerade inte att ladda upp via mob.


     
  • Knasten83

    Minaz: ja samma dag som vi fick se hjärtan ticka dog första, den andra två veckor senare... Tortyr.

    Vad tar du för hormoner?

  • minaz
    Knasten83 skrev 2013-05-16 21:03:17 följande:
    Minaz: ja samma dag som vi fick se hjärtan ticka dog första, den andra två veckor senare... Tortyr.

    Vad tar du för hormoner?

    Men fy vilken mardröm!
    Verkligen kastas mellan hop och förtvivlan. =(

    Jag tar pergotime men måste avbryta efter 2-3 tabletter och har jag tur så hinner en blåsa växa till sig...

    Mår tjuvens av dem och får så ONT i huvudet.

    Sen som eltenativ så tar jag Gonal-f men samma där, jädrans huvudvärk och biverkning blir bara cystor, så svårt att bli gravid då.

    Hoppas och ber att det kan ske ett mirakel för oss, det är tortyr med att inte kunna ens veta om att man kan bli gravid. 

    Usch, usch, hoppas verkligen vi får våra små bebisar snart.                 
  • Lijkan
    GoodStuff skrev 2013-05-16 20:57:27 följande:
    Sorry about that, fungerade inte att ladda upp via mob. 



    Grattis farsan :) bebis på g!
  • Tuvalie88

    Hopplöst att få en bra bild! Tycker att det kanske syns liiiiite bättre i verkligheten. Någon som kan trixa? Hade inga förhoppningar på plus men nu tycker jag mig se något svagt. Men det där kanske är testet som försöker luras?? 


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester