• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mizzii
    Börjar undra om det är en biverknng från pergon att man mår mer psyksikt dåligt??? Alltså får mera ångest????     
  • Joanna88

    För några mån (5/3) sen var jag inne här och la upp test :) ingen av er här nu känner jag igen, så det är ju en förhoppning om att dom flesta blev gravida, och att ni som är här nu också är borta om några mån :)

  • MissKaos

    Jag mådde skit av dom. Finns hela pergotrådar där du nog får mer svar än här. Lider med dug! Jag har nu nr två i magen och då känns det ju värt det hoppas du har ditt plus snart.


    Mizzii skrev 2013-06-23 06:45:44 följande:
    Börjar undra om det är en biverknng från pergon att man mår mer psyksikt dåligt??? Alltså får mera ångest????     

    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

    Ser. .


    Ninja85 skrev 2013-06-22 19:45:05 följande:
    Såhär ser testet från igår morse ut, som torkat...

    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Mizzii
    MissKaos skrev 2013-06-23 09:26:49 följande:
    Jag mådde skit av dom. Finns hela pergotrådar där du nog får mer svar än här. Lider med dug! Jag har nu nr två i magen och då känns det ju värt det hoppas du har ditt plus snart.

    Härligt för dig. Hoppas jag med har sådan tur
  • strumpan123
    Tiger grr skrev 2013-06-23 11:00:06 följande:
    Ser det här ut som en normal ökning?

    ÄL+10

    och ÄL+12

     


    har aldrig fått så stark stegring på bara två dagar så det är nog normalt =) Grattis
  • Tiger grr
    strumpan123 skrev 2013-06-23 11:17:33 följande:
    har aldrig fått så stark stegring på bara två dagar så det är nog normalt =) Grattis
    Tror du? :))
    Har haft fem missfall i rad innan, bara känns som att det här kommer bli sjätte...
    Vågar inte ta ett digitalt. Förra månaden fick jag gravid 1-2 och ca en vecka efter det tog jag ett nytt och fick icke gravid. :(
  • strumpan123
    Tiger grr skrev 2013-06-23 11:23:57 följande:
    Tror du? :))
    Har haft fem missfall i rad innan, bara känns som att det här kommer bli sjätte...
    Vågar inte ta ett digitalt. Förra månaden fick jag gravid 1-2 och ca en vecka efter det tog jag ett nytt och fick icke gravid. :(
    Usch vad hemskt. beklagar verkligen :( har du inte fått hjälp och utredning om det?
     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester