• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kanskeblirfler
    mammie04 skrev 2013-10-14 10:59:44 följande:
    Ett negativt doc morris på Bim +1 är verkligen nedslående.. Hade bara hållt mig en och en halv timme men det gör knappast någon skillnad :-\

    Tråkigt! Vi får hoppas på att det var för tidigt. Eller på nästa månad!
  • kanskeblirfler
    barn är livet skrev 2013-10-14 11:18:17 följande:
    Tjejer kan kolla på min test när hade jag äl tror. Ni idag är min test helt blekt.
    Sådär hade jag också. Starkt två dagar. Lör- sön. Jag räknade med att ägget släppte på söndagen. För på måndagen var det mycket svagare. Min tester blev dock inte helt blanka efteråt.
  • Xaxxa
    Xaxxa skrev 2013-10-14 00:09:09 följande:
    Jag hade fin stegring fram tills dag 7 efter ÄL då var den 36.7 både tisdag onsdag och torsdag och lördag och 36.8 fredag och idag söndag. I onsdags fick jag discarda tempen annars försvann strecket att ingen ÄL skett. fick göra samma sak även i torsdag fredag lördag och idag annars så har i gen ÄL skett alls trots positiva ÄL test på kvällen den 1 okt och 2 okt och på kvällen den dan var tom strecket starkare än kontrollstrecket och den 3 okt. Jag tog första testet den 1 okt och fick starkt direkt. Tog tester kl 12 på dan och kl 17 på kvällen. Tror att ingen Äl skett och då finns ingen gulkropp som utsöndrar progrsteron som gör att tempen går upp och att det är därför jag har så låga trampar och utan ÄL kan man ju i te bli gravid på naturlig väg. Får se vad fertilitetsläkaren säger på tisdag har försökt få barn så länge nu, är rädd att jag har PCO eller PCO-S då mina cykler blivit så himla oregelbundna det senaste halvåret.

    Puffar fram mitt inlägg från inatt.
  • Xaxxa

    Så skumt inatt kände jag mig gravid har rapat nu mådde denna natt och natten innan kommer precis innan jag ska somna och det brukar jag aldrig göra annars. Även kissnödig på natten vilket jag inte heller brukar vara och precis innan jag somnar så vaknar till och så blir jag klarvaken och har så svårt att somna om och inatt somnade jag inte förrän strax före 05. Brukar inte ha det så utan brukar somna lätt. Låg temp strax över coverline men nu känns det bara som det inte blivit något denna månad också.i ga symtom alls och tappen högt upp halvhågad och stängd.

  • napoleonissa
    kanskeblirfler skrev 2013-10-14 10:36:27 följande:
    Ja men dåså, då är det ju ett plus! Men dom här stickorna tycker jag ofta visar så svagt! Har du inget annat test? smile1.gif
    Jodå. Jag tog ett nytt test nu på lunchrasten. Är nog ingen tvekan om det andra testet va spök nu va?
  • Tokfrans
    denbästafamiljen skrev 2013-10-14 12:31:29 följande:
    Jodå. Jag tog ett nytt test nu på lunchrasten. Är nog ingen tvekan om det andra testet va spök nu va?
    de andra testet ser inte ut att vara spök, Ser två tydliga streck på denna med :)
  • Hotshotbabe
    ZandraClaesson skrev 2013-10-14 11:16:21 följande:
    haha kan inte tro ngt än får se imorgon :p när ska du testa? :p på bim?
    Jag vet att det blir starkare i morgon :) yeeei! Lika nyfiken jag! Jag har precis haft mitt tidiga missfall o slutade blöda för några dagar sedan tror jag har ägglossning snart :) så jag har långt till bim :-P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester