• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Emmaa86
    lyckliiig skrev 2014-03-05 18:52:14 följande:

    Här är kanske en bättre bild.. Så svårt att få en bra bild! php4WncwZ98515.jpg


    Kan du inte öppna upp testet och fota?
  • dagg03
    lyckliiig skrev 2014-03-05 18:52:14 följande:
    Här är kanske en bättre bild.. Så svårt att få en bra bild!
    Jag tycker att strecket syns rätt tydligt, tror definitivt att det är ett plus! 
  • Bubbles
    lyckliiig skrev 2014-03-05 18:52:14 följande:
    Här är kanske en bättre bild.. Så svårt att få en bra bild!
    Jag ser lätt två streck! Grattis skulle jag säga =)
  • augustitjej

    Hoppar in här. Har en liten fråga.. Gjorde ett graviditetstest idag som är negativt enligt mig. Men så blir ju hela sticka typ rosa och sedan blev det bara ett rosa streck, alltså negativt. Men tycker att resten av Stickan är svagt risa, alltså utan ett positivt streck, kan den va det? Å vad beror det på då? Tacksam för svar!

  • mp90
    imsevimsebu skrev 2014-03-05 22:52:47 följande:

    Här är ett test från tidigare idag, är det nedersta positivt?



    De skulle jag nog säga:)
  • Bubbles

    Det nedersta ser helt klart positivt ut...


    imsevimsebu skrev 2014-03-05 22:52:47 följande:
    Här är ett test från tidigare idag, är det nedersta positivt?

  • Jordgubb
    imsevimsebu skrev 2014-03-05 22:52:47 följande:
    Här är ett test från tidigare idag, är det nedersta positivt?

     


    Aa, det ser positivt ut :)!
  • rosahelikopter

    Nej, nu ger jag upp! Blir så himla ledsen! Gick runt på rosa moln igår och tänkte att jag nog ändå var gravid ( eftersom jag fick ett svagt men positivt test på testlagrets kasett) men sen imorse tog jag en till sticka för att se om det hade blivit starkare och fortfarande lika svagt :( så nu är det väl bara invänta den där förbannade mensen :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester