• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Annikaojohan
    MagicQueen skrev 2014-04-24 06:03:54 följande:
    Än så länge är det bara brunt, men det brukar det vara första mensdagen, så eg vet jag inte förräns ikväll eller imorgon om det tilltar. Känslan säger tyvärr mf då området vid livmodern krampar o värker precis som sist o så har jag inte vid vanlig mens.
    Men försök slappna endå, magont kan man ha som gravid oxå.. Håller mina tummar att det bara r en brunflytning. Än e det inte kört!
  • Tingeliiiing
    MillaPo skrev 2014-04-24 07:57:06 följande:

    [quote=738hel2][quote-nick]Tingeliiiing skrev 2014-04-24 07:49:03 följande:[/quote-nick]Morgonens test vet ej om det är starkare än igår?!


    Positivt helt klart :)[/quote]Tack för titten
  • Mintursnart
    Tingeliiiing skrev 2014-04-24 08:27:28 följande:

    Vilken är starkast? Övre från igår, undre från idag.

    Tacksam för att ni kollar smile1.gifphpCcqXtm74427.jpg


    Starkare idag ju! :)
  • Emfly90

    Hoppar in här i denna tråd igen. Jag är på ÄL +12 har bruna flytningar sen två- tre dagar tillbaka och tänkte för någon dag sedan att nu är mensen på G.. Än har den inte kommit. Brösten är ömma och det är det enda. Något uppsvälld också, men kanske för man är glad för mat. Haha. Vid ÄL +4 fick jag en liten liten blödning vid toabesök, och för ungefär 5 dagar sedan fick jag samma fast vid samlag. Har testat gravtest men endast negativt. Är det normalt med bruna flytningar vid graviditet. Om mensen är på ingång är jag inte förvånad då jag ibland får det, men endast en dag innan ungefär. Bäst att bara vänta kanske.....

  • MillaPo
    Mintursnart skrev 2014-04-24 08:23:57 följande:
    Tack för svaret! Men det finns väl en chans att det visar negativt på äl+9 och positivt sen? Är det verkligen bra att dricka då?



    Lev som vanligt fram till man plussat e det jag alltid fått höra då fostret i så tidigt stadie inte ska påverkas. :)
  • Anehhs

    Hej tjejer!

    BIM +3 idag, fick mina tester jag beställt idag så tog ett test (inte med morgonurin) vad tror ni?

  • michimichi
    Anehhs skrev 2014-04-24 10:52:18 följande:
    Hej tjejer!
    BIM +3 idag, fick mina tester jag beställt idag så tog ett test (inte med morgonurin) vad tror ni?
    Det är ett plus, ingen tvekan om saken! GRATTIS!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester