• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mysmia79
    eagle87 skrev 2014-07-07 14:14:17 följande:

    Ser du ngt på otrixade har zoomat in här. Man ska väll inte behöva trixa på bim-1 för att se?? phpg57fuq86199.jpg


    Så blev ju mitt i dag med och jag är bara på dag 14 och ska ha äl. Litar inte helt på nåt annat än digitalt
  • Prinsens mamma


    Vad tror ni proffs? Bim+2 med testlagrets. Har testat negativt med cb för fem dagar sedan men har aldrig testat med testlagrets tidigare så jag känner mig osäker. Men hoppas! Är det för svagt? Ena bilden är trixad med (ökad kontrast). Den andra syntes strecket bättre på i mobilen än nu i datorn, fast svagt ändå. Tack på förhand!
  • Stjärnhimmeln
    Prinsens mamma skrev 2014-07-07 14:56:16 följande:



    Vad tror ni proffs? Bim+2 med testlagrets. Har testat negativt med cb för fem dagar sedan men har aldrig testat med testlagrets tidigare så jag känner mig osäker. Men hoppas! Är det för svagt? Ena bilden är trixad med (ökad kontrast). Den andra syntes strecket bättre på i mobilen än nu i datorn, fast svagt ändå. Tack på förhand!


    Absolut plus, grattis
  • Prinsens mamma

    Åh, tror du det stjärnhimlen? :) Hoppas, hoppas att du har rätt! Men jag vill inte ta ut något i förskott. Vet du när på dagen man helst ska testa med dessa? Är det på morgonen som med cb? Ser nu att endast den otrixade bilden kommer med... Den andra verkar inte funka att skicka, tyvärr.

  • Mysmia79
    eagle87 skrev 2014-07-07 14:23:55 följande:

    tänkte ta digitalt på onsdag om mensen ej dykt upp. vilka test använder du?


    Just nu har jag testlagrets men har provat flera olika
  • isabellab

    Tydligt positivt!


    Prinsens mamma skrev 2014-07-07 15:14:33 följande:

    Åh, tror du det stjärnhimlen? :) Hoppas, hoppas att du har rätt! Men jag vill inte ta ut något i förskott. Vet du när på dagen man helst ska testa med dessa? Är det på morgonen som med cb? Ser nu att endast den otrixade bilden kommer med... Den andra verkar inte funka att skicka, tyvärr.


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester