• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • isabellab

    Det hade jag med så ge inte upp!

    Både brunt och rött och är i vecka 28 snart.


    rosahelikopter skrev 2014-08-30 12:46:31 följande:

    Orkar inte mer nu. Fick precis en ljusbrun flytning när jag gick på toan, så nu väntar jag bara in den där jäkla mensen. Andra missfallet på 4 månader. Känns som det aldrig blir våran tur....


  • Liten till
    FruB78 skrev 2014-08-30 17:31:46 följande:

    En till.. Ja...jag vet. Manisk nu!


    Man får vara manisk. Speciellt när man är gravid grattis
  • FruB78
    Liten till skrev 2014-08-30 17:58:34 följande:
    Man får vara manisk. Speciellt när man är gravid smile5.gif grattis smile2.gif
    Tack!! Det är så skönt med ett par ögon till!! Denna osäkerhet gör en heltokig ju!!
  • FruB78
    lindblomatilda skrev 2014-08-30 18:20:06 följande:

    Vad tror ni? Bim-6 och inte morgonurin. Såg nu att det syntes bättre på mobilen men men! Tittar man lite underifrån syns det mer.


    Jag har lite svårt att se... Kanske starkare imorgon!! Hoppas!
  • FruB78
    lindblomatilda skrev 2014-08-30 18:20:06 följande:

    Vad tror ni? Bim-6 och inte morgonurin. Såg nu att det syntes bättre på mobilen men men! Tittar man lite underifrån syns det mer.


    Jo men kanske nu när jag stirrat ett tag
  • lindblomatilda
    FruB78 skrev 2014-08-30 19:06:01 följande:
    Jo men kanske nu när jag stirrat ett tag
    Okej tack! Jag tyckte jag såg något litet bara, men det är ju såpass tidigt än :) När jag vinklar skärmen syns det betydligt mycket mer, eller så är det önsketänkande haha :) Men tack för svaret, kul med någon annans åsikt! 
  • isabellab

    Har du en originalbild?


    lindblomatilda skrev 2014-08-30 19:21:42 följande:

    Okej tack! Jag tyckte jag såg något litet bara, men det är ju såpass tidigt än :) När jag vinklar skärmen syns det betydligt mycket mer, eller så är det önsketänkande haha :) Men tack för svaret, kul med någon annans åsikt! 


  • Liten till
    lindblomatilda skrev 2014-08-30 18:20:06 följande:

    Vad tror ni? Bim-6 och inte morgonurin. Såg nu att det syntes bättre på mobilen men men! Tittar man lite underifrån syns det mer.


    Jag ser, men kan inte avgöra om det är plus eller spök tyvärr. Hoppas på att få se starkare om några dagar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester