• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • louisep87


    Ja det fortsätter att vara förhöjt. Har även fått en enorm klåda på bröstvårtorna. Hoppas verkligen att det är något där inne.
  • isabellab

    Ser på det trixade men inte det andra. Håller tummarna!!!


    Mysmia79 skrev 2014-10-24 10:51:32 följande:

    Samma test trixat. Nån?


  • Fundersam skogsmulle
    Gummsan skrev 2014-10-24 07:49:51 följande:
    Tyvärr har jag alltid fått streck på stavarna trots att ja ej vart gravid

    Hej,
    tack för ditt svar! :) Det är ju det jag misstänker, att det är testen som är tokiga! Har svårt att tro att jag är gravid både med tanke på mensen och på att jag inte har några symptom! :) Testen borde ju även ha blivit starkare när jag testade efter 3 dagar så njae... :)

  • Amerigo
    Lectin skrev 2014-10-24 10:47:24 följande:
    Spännande! Jag har bim idag och testade så här:
    onsd.morgon negativt men jättesvagt torkstreck långt efter utsatt tid
    torsd.morgon lika som tisd men aningens lite starkare
    torsd.kväll lika som morgonen men ännu liiite starkare. fortfarande väldigt svagt ( knappt skönjbart)
    imorse: helt blankt även efter flera timmar...
    Du ger mig ändå hopp om att kunna fortsätta se det svaga strecket sakta öka!
    Ja vi får hålla tummarna för oss båda :)!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester