• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mysmia79

    Nyss taget, bara hållet mig ca 1,5 timmar. Väldigt utspätt urin (jätte ljust).

    Nu ser både mannen och jag ett ljusrosa sträck med blotta ögat, om än svagt.

    Säger ni??

  • halmstadcarro
    Bubbelgumma skrev 2015-01-06 16:15:38 följande:

    Otrixad bild. Test taget med eftermiddagsurin. Visar testet som jag tror, positivt? phpOUQEs523457.jpg


    Det är positivt! Grattis :)
  • halmstadcarro
    Mysmia79 skrev 2015-01-06 16:16:58 följande:

    Nyss taget, bara hållet mig ca 1,5 timmar. Väldigt utspätt urin (jätte ljust).

    Nu ser både mannen och jag ett ljusrosa sträck med blotta ögat, om än svagt.

    Säger ni?? phpFCOTRo76897.jpg


    Jag ser :) ska testa å trixa med ;)
  • Mysmia79
    halmstadcarro skrev 2015-01-06 16:20:02 följande:
    Jag ser :) ska testa å trixa med ;)
    Gärna! Du är mycket bättre på att trixa :)
  • Liten till
    Mysmia79 skrev 2015-01-06 16:16:58 följande:

    Nyss taget, bara hållet mig ca 1,5 timmar. Väldigt utspätt urin (jätte ljust).

    Nu ser både mannen och jag ett ljusrosa sträck med blotta ögat, om än svagt.

    Säger ni??


    Jag ser och jag håller verkligen tummarna för dig! Visst har du kämpat ett ganska långt tag nu?
  • Mamma till 5 underbara barn
    Mysmia79 skrev 2015-01-06 16:16:58 följande:

    Nyss taget, bara hållet mig ca 1,5 timmar. Väldigt utspätt urin (jätte ljust).

    Nu ser både mannen och jag ett ljusrosa sträck med blotta ögat, om än svagt.

    Säger ni??


    Ser något väldigt svagt men ser ut som sträcker är väldigt smalt
  • Mysmia79
    Liten till skrev 2015-01-06 16:32:49 följande:
    Jag ser och jag håller verkligen tummarna för dig! Visst har du kämpat ett ganska långt tag nu?
    Sen i mars
  • Mysmia79

    Förlåt! Bara en bild till. Jag ser det ju och tycker att det är ljusrosa. Ska hålla mig nu om det går och ta ett senare i kväll

  • halmstadcarro
    Mysmia79 skrev 2015-01-06 16:23:08 följande:

    Man kan väl inte få spök på vart enda test man tar?!

    Här trixat mörkat och grått phpyaL9as80279.jpg


    Får inte fram bättre än va du själv får :) Men jag tycker de ser ung lika brett ut som kontroll så jag håller tummarna :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester