• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hoppanloppan
    LittleMommy skrev 2015-01-27 16:14:15 följande:

    php0fg41c13895.jpgphpuF9GqX03837.jpg

    Spökstreck lr inte?

    Nån som ser nått alls?

    Trixa gärna :)


    Ser nåt svagt! Vilken dag är du på?
  • LittleMommy
    Hoppanloppan skrev 2015-01-27 16:18:48 följande:

    Ser nåt svagt! Vilken dag är du på?


    Jag har ju redan haft min mens konstigt nog. Har bim runt den 19e tror jag.

    Tror lite på spök om jag inte blev gravid strax innan mens vilket låter konstigt.
  • ElinOchMarcus

    Imorgon kommer mina test :) har oregelbunden mens men om man utgår från 30 dagar så är jag 4 dagar "sen". Har haft mensvärk liknande känsla i 4 dagar, spända bröstvårtor och noll flytningar. Hoppas hoppas hoppas att det ville ta sig denna månad!

  • Hoppanloppan
    LittleMommy skrev 2015-01-27 16:35:23 följande:
    Jag har ju redan haft min mens konstigt nog. Har bim runt den 19e tror jag.

    Tror lite på spök om jag inte blev gravid strax innan mens vilket låter konstigt.
    Är strecket rosa eller grått?
  • LittleMommy
    Hoppanloppan skrev 2015-01-27 16:52:10 följande:

    Är strecket rosa eller grått?


    Från början var det rosa men nu har det ju blivit lite missfärgat.
  • fiskarnaihavet


    Taget efter ca 5 min... är på dag ca 8-9 efter Äl...

    "spökstreck"?? :o
  • MissMf
    fiskarnaihavet skrev 2015-01-27 17:27:48 följande:

    phpiq4qCC94045.jpg

    Taget efter ca 5 min... är på dag ca 8-9 efter Äl...

    "spökstreck"?? :o


    Ser hoppfullt ut :)
  • smultronrosa
    OKV3 skrev 2015-01-26 19:46:10 följande:

    Jag pratade med Testlagret idag och de har fel på gravidteststavarna. Jag kommer få ersättning för mina stavar och Testlagret kommer att prata med sin tillverkare som de får testerna av. Detta hände även för flera år sedan. Problemet är tydligen att det finns rester av ägglossningstestmedlet somnar på ältesten. Detta fel som nu uppkommit gäller bara deras stavar med LOT NR 20141102.

    Ring å prata med dem om ni har sådana tester.


    Tack för ditt svar!

    Efter att den som svarat på mailen dumförklarat mig X antal ggr känner jag mig sur som ***!

    Har hört om ersättning hit och dit men det enda jag får höra är bortförklaringar och ursäkter..

    Ska kanske ringa istället . Erbjöd mig att skriva LOT-nr också men inget vettigt svar på det heller, blä. Jag ger upp för nu och fortsätter plugga, så jag blir klar. Önskar er alla som försöker nu , ett fint plus inom en snar framtid ??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester