• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Kalasapan
    MissMarti skrev 2015-02-17 10:22:53 följande:

    Ändrade bara ljuset då testet visar ett svagt svagt streck


    Ja!! Klockrent streck där du! Grattis!
  • And3rsson
    Kalasapan skrev 2015-02-17 10:01:49 följande:

    Är det någon som ser någon? Känner att jag stirrar mig lite blind. Hade äl 8-9-10 (vet ej vilken dag exakt för att alla tre var lika starka)


    Tyvärr ser ja inget :/
  • mkes
    Kalasapan skrev 2015-02-17 10:01:49 följande:
    Är det någon som ser någon? Känner att jag stirrar mig lite blind. Hade äl 8-9-10 (vet ej vilken dag exakt för att alla tre var lika starka)
    Ser ingenting tyvärr. Men ägget släpper väl först när testet blivit negativt? Så väldigt tidigt än!
  • mkes
    MissMarti skrev 2015-02-17 10:42:43 följande:

    Jag kan knappt tro de!!! Men visst fan är detta ett plus?! Men de e ju svagt... När kan man köpa ett cb digitalt?


    Svagt ja, men absolut någonting där! Grattis!
    Jag skulle nog testa några dagar till och vänta på att strecket blir lite starkare för att inte riskera ett felaktigt negativt på det digitala.
  • Zam96
    lilljenny skrev 2015-02-17 09:36:13 följande:

    någon som vet om one step från tradera brukar visa spökstreck/torkstrreck?


    Jag testade med onestep tror jag (känslighet på 10) men fick istället mycket svagare resultat, aldrig något spöksträck... Så här såg mitt ut på BIM i jämförelse med cb som mäter 25.
  • Kalasapan
    mkes skrev 2015-02-17 10:44:17 följande:

    Ser ingenting tyvärr. Men ägget släpper väl först när testet blivit negativt? Så väldigt tidigt än!


    Wierd! Då borde jag haft äl 11:e då! Så ja då blir det vääääldigt tidigt, hehe!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester