• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SJLN
    minafunderingar skrev 2015-04-11 11:43:32 följande:

    Är de sant? I så fall stämmer ju allt. Tack så mycket allihop för alla bra svar!


    Ja helt sant, kika i instruktionerna så står det där också
  • jc78

    Shit!!! Efter 2 års försök!!. Har vi verkligen lyckats??.. Hjärtat bultar vågar inte tro på det..

  • jc78

    Wow!!!! Helt skakis....hoppas hoppas :)


    0901155184 skrev 2015-04-11 14:41:15 följande:

    Jc78-det där är heltklart POSITIVT! Grattis!


  • JosefineBo

    Hej va roligt att hitta hit! Har BIM imorgon men tog ett test imorse efter ett tags försökande och en svagt rött streck kommer fram, svårt att få med på bild, tydligare i verkligheten. Ska ta ett test imorgon/övermorgon också men vad tror ni? Spökstreck eller gravid? :D

  • myr
    SJLN skrev 2015-04-11 09:21:00 följande:

    Nej det är klart man inte SKA bryta upp test och titta inuti, men det är ju helt klart spännande att se hur det ser ut ändå. Jag kör också på graviditetskollens stickor och har aldrig förut fått spökstreck på dem utan så fort det varit minsta lilla antydan till streck så har jag varit gravid. Men nu har de varit lika svagt streck i 5 dagar så jag funderar på om jag fått en dålig omgång av stickor som ger spök. Kanske skulle be sambon kissa på en ^^


    Verkar ha gott bra ;)
  • Hoppanloppan
    JosefineBo skrev 2015-04-11 15:01:07 följande:

    Hej va roligt att hitta hit! Har BIM imorgon men tog ett test imorse efter ett tags försökande och en svagt rött streck kommer fram, svårt att få med på bild, tydligare i verkligheten. Ska ta ett test imorgon/övermorgon också men vad tror ni? Spökstreck eller gravid? :D


    Svårt att avgöra utan bild :) lägg in ett när du testat nästa gång :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester