• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • hoppasbli4

    Undrar samma som kossanmuu, har köpt de där billiga testen på tradera och vet inte om jag ser plus eller ej! Jag fick svaga streck på testlagret för 1,5 veckor sen. I tisdags fick jag hem dessa från tradera och testade helt negativt. På torsdag tyckte jag mig ana ett streck och i mina ögon har det idag blivit tydligare men det är fortfarande svagt nog att kunna vara spökstreck. Så brukar dessa visa positivt senare än andra eller ska jag anta att de är spök eftersom de fortfarande är så pass svaga? Provar lägga in en bild, vänster är dagens test.

  • Lisa 236


    Hej vad tror ni? igentligen syns det bättre här men svårt att fota....Och ja det är blått streck...Efter 14 provrörsförsök med 11 missfall så skulle vi göra uppehåll. Detta är i så fall spontangraviditet
  • Obsession89
    me93 skrev 2015-06-13 10:40:50 följande:
    Tack! Detsamma, kör det du också så får man klara besked
    Har testat med digitala där det stod Gravid 1-2 veckor :)
    Så mest troligt är jag gravid... känns läskigt!
  • Liten till
    Lisa 236 skrev 2015-06-13 12:50:11 följande:

    Hej vad tror ni? igentligen syns det bättre här men svårt att fota....Och ja det är blått streck...Efter 14 provrörsförsök med 11 missfall så skulle vi göra uppehåll. Detta är i så fall spontangraviditet


    Ja det syns ju helt klart ett plus! På bilden är det svårt att säga om der är blått eller grått, men lutar åt blått. Jag skulle ta ett som visar gravid eller inte
  • idaaa93
    Hoppanloppan skrev 2015-06-13 10:14:48 följande:

    Ser pos ut :))


    Jag har fått sådär på rfsu test. O de är klart att ditt kan va positivt men mitt var tyvärr negativt ändå.. ;/ vänta ett par dar o ta igen ????
  • idaaa93
    Obsession89 skrev 2015-06-13 07:46:43 följande:

    Vad betyder detta svaga streck... eller är det bara jag som ser det?


    Oj råka skriva till fel förut vet inte om du har hunnit sett den kommentaren. Men jag har fått sådär på rfsu test en gång och de visa sig sen att de va negativt ändå :/ självklart kan ju ditt va positivt ???? vänta ett par dar o testa igen då ????
  • aprilbebisen

    Jag ser 2 streck, omöjligt att få bild på och har ingen aning om när jag ska ha min mens.

    Detta testet tog jag nyss och kommer ta ett till på morgonen ??

    Ser ni något?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester