• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Kanelsnäckan

    Åh vilken lycka! Hoppas att det kan bli nåt av det. Tack för ditt svar :)


    ensamärstark skrev 2016-01-24 21:23:51 följande:

    Positivt! ÄL infaller inom 12-48 timmar


  • ensamärstark
    Kanelsnäckan skrev 2016-01-24 21:43:05 följande:

    Åh vilken lycka! Hoppas att det kan bli nåt av det. Tack för ditt svar :)


    Det är bara att ligga i nu o hopps på det bästa!
  • 1900920802
    Nykär15 skrev 2016-01-24 14:59:27 följande:

    Usch, kan bara föreställa mig :(

    Har de tidigare testen varit starka positiva?


    Nä inte starkt positiva, men de har syns 2 streck klart å tydligt å de syntes att de var svagt rosa! :) nytt test imon bitti, syns inget då så får man väl inställa sig på att de inte är nåt :)
  • jaksu

    Vad tror ni om dessa? Haft brännande bröstvårtor sen äl och känner av i tjejmagen. Dock är jag bara på äl+8

  • Demajbebis

    Hänger på här. Har försökt bli gravida i 6 år nu (jag har pco o oregelbundna ägglossningar) och även ett misslyckat ivf i höstas. Nu är min mens över en vecka sen o det har den faktiskt inte varit nånsin de senaste åren. För ca 2 veckor sen fick ja sån smärta i ländryggen som strålade ut i benen vet inte vad detta kan ha varit. Kissar många gånger per dag så jag var helt säker på att jagmåste vara gravid. Testade med clearblue i morse o ser ett väldigt svagt plus (syntes bättre i verkligheten än på bilden) va tror ni? Men nu på kvällen tog jag ett sånt billigt test (sticka) o det var negativt. Har även senaste dagarna en gång per dag fått jättelite gulaktiga flytningar. Tror ni det är kört eller kan jag vara gravid äntligen?

  • Caliz

    Idag testade jag pluss på CB monitor. BIM -3 el 2 el 1 har inte 100 koll. Beror på vilken app /monitor man går efter.
    Tog RFSU test och inget.
    Fick spökstreck förra månaden, vågar inte lita på det. Inte på monitorn då, det va den som infa att jag inte va gravid, vilket stämde. Tänker vänta och kolla med annat test me.
    Ville bara skriva och dela med mig till någon.
    Vill inte krossa min man igen... Nä inte krossa men göra besviken.

    Tankar?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester