• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • TessLiihten
    mammasusan skrev 2016-01-29 09:28:45 följande:

    Kanske syns liiiiite mer här? I alla fall från min mobil


    Jag ser något svagt. :)


    När är BIM?

  • mammasusan
    TessLiihten skrev 2016-01-29 09:38:45 följande:

    Jag ser något svagt. :)


    När är BIM?


    alldeles för många dagar kvar :-& en vecka, men som sagt kunde inte låta bli
  • Hundmamman

    Hejsan! Tog ett test imorse som var väldigt svagt streck på enligt mig (rsfu test). Gjorde ett till 2 timmar senare med graviditetskollens test och fick vad jag tycker ett lite tydligare streck. Innebär detta att jag är gravid :o ? Är ett streck alltid positivt? Blir så osäker :p

  • ensamärstark
    Hundmamman skrev 2016-01-29 10:49:42 följande:

    Hejsan! Tog ett test imorse som var väldigt svagt streck på enligt mig (rsfu test). Gjorde ett till 2 timmar senare med graviditetskollens test och fick vad jag tycker ett lite tydligare streck. Innebär detta att jag är gravid :o ? Är ett streck alltid positivt? Blir så osäker :p


    Du är gravid ! Grattis :)
  • mammasusan
    Hundmamman skrev 2016-01-29 10:49:42 följande:

    Hejsan! Tog ett test imorse som var väldigt svagt streck på enligt mig (rsfu test). Gjorde ett till 2 timmar senare med graviditetskollens test och fick vad jag tycker ett lite tydligare streck. Innebär detta att jag är gravid :o ? Är ett streck alltid positivt? Blir så osäker :p


    Grattis solklara plus När har du bim?
    A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14
  • Hundmamman

    Tack! :D

    Bim var mellan 22/1 men då fick jag ett helt negativt test(testade med ett "testa tidigt") Så trodde verkligen inte att det var något. Kanske hade senare ägglossning denna månad :p


    mammasusan skrev 2016-01-29 11:12:17 följande:

    Grattis solklara plus När har du bim?


  • Nykär15

    Om ÄL var när jag trodde enligt mina symptom i kroppen så är BIM idag...har väldigt ömma tuttar och det drar i tjejmagen...testade negativt i morse. Enligt ÄL-tester så visade de starkt utslag ca 5 dgr efter när kroppen visade tecken...så kanske är det inte kört?


    I så fall har jag väl BIM först på onsdag...så jag vet inte...hoppas såklart men räknar med tant röd snart...om hon nu ska komma kan hon väl komma NUUUUU?


     


    www.otålig.nu

  • Hundmamman

    Är det normalt att de är så svagt ca 7 dagar efter Bim? Jag har lite varierande menscykeln, allt mellan 30-35 men vanligast är 33, så jag har utgått från en sån cykel.. :)


    Hundmamman skrev 2016-01-29 11:23:20 följande:

    Tack! :D

    Bim var mellan 22/1 men då fick jag ett helt negativt test(testade med ett "testa tidigt") Så trodde verkligen inte att det var något. Kanske hade senare ägglossning denna månad :p


  • Jennie83

    Stort Grattis


    Hundmamman skrev 2016-01-29 10:49:42 följande:

    Hejsan! Tog ett test imorse som var väldigt svagt streck på enligt mig (rsfu test). Gjorde ett till 2 timmar senare med graviditetskollens test och fick vad jag tycker ett lite tydligare streck. Innebär detta att jag är gravid :o ? Är ett streck alltid positivt? Blir så osäker :p


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester