• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • ensamärstark
    collansM skrev 2016-10-23 16:23:05 följande:

    Tog detta nyss. Kissat 1,5 timme innan. Det översta från igår. Visst är det skillnad??


    Tror tyvärr det är spök.. Hoppas inte dock. Jag skulle inte ta dom som positiva förens det är tydligt
  • doris123
    collansM skrev 2016-10-23 16:23:05 följande:


    Tog detta nyss. Kissat 1,5 timme innan. Det översta från igår. Visst är det skillnad??
    här ser jag att det är nånting :) 
    vilken dag före BIM är du på?
    sådär såg det ut för mig när jag plussade på BIM-2. MEN för mig blev strecket jätteblått och tydligt när det torkat. försvinner ditt streck?
  • collansM
    doris123 skrev 2016-10-23 16:48:54 följande:

    här ser jag att det är nånting :) 

    vilken dag före BIM är du på?

    sådär såg det ut för mig när jag plussade på BIM-2. MEN för mig blev strecket jätteblått och tydligt när det torkat. försvinner ditt streck?


    Bim -4

    Strecket är ljusblått och har tydliga linjer nu när det torkat
  • doris123
    collansM skrev 2016-10-23 16:58:55 följande:

    Nu har det legat en dryg timme

    BIM -4 är ju fortfarande tidigt så det kan ju bli starkare, och visst ser jag något där. men mitt var starkare än så torrt och jag har fått spökstreck förr på CB. men jag hoppas det stegras i dagarna för dig :)


  • doris123
    småvildingar skrev 2016-10-23 05:12:59 följande:

    Uppdatering.

    Tog ett test bim -3 som vart svagt svagt positivt. Tog ett digitalt bim -2 som viskade "Inte gravid" samt ett test av samma sort som dagen innan som visade ett svagt streck. Hmm. Förbryllad minst sagt!

    Tog ett nytt digitalt idag på bim och fick gravid!


    ÅH GRATTIS!!
  • Axe
    collansM skrev 2016-10-23 17:55:11 följande:

    Alltså i verkligheten syns det väldigt tydligt, blått och fint.


    Ser positivt ut men jag har alltid fått spökstreck på cb. På alla test när jag ej varit gravid har där äbdå varit ett streck

    Ofta blått... Så ta ett digitalt istället !
  • ensamärstark
    collansM skrev 2016-10-23 17:55:11 följande:

    Alltså i verkligheten syns det väldigt tydligt, blått och fint.


    Såhär såg mina spök ut. Blå och ännu tydligare för blotta ögat. Trodde verkligen det var tidigar plus så blev jättebesviken när mensen kom.. Hopps dina är äkta dock. Vänta ett par dagar o ta ett nytt så borde du se en tydlig skillnad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester