• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • MaalinJ
    Hoppassåklart skrev 2018-09-14 11:31:23 följande:

    Vad betyder detta? Ett väldigt svagt teststreck. Apotekets graviditets test. Kanske hoppas jag för mycket, men vill så gärna...


    Helt klart posetivt! När har du bim? Ta ett digitalt redan ikväll. Du kommer garanterat få posetivt på det också :)
  • Lillytroll

    [quote=79052473][quote-nick]Hoppassåklart skrev 2018-09-14 11:31:23 följande:[/quote-nick]

    [quote=79052799][quote-nick]Esmes skrev 2018-09-14 13:38:10 följande:[/quote-nick]

    Ser på era båda test tjejer :)

    Jag tog för övrigt ett digitalt nu på lunchen efter mitt svaga imorse, och det blev plus där med!! :)

  • Esmes
    Corneliass skrev 2018-09-14 13:42:50 följande:

    Jag ser någonting helt klart! Testa med morgonurin imorgon :D 


    Tack för ditt svar! Ja jag får vänta och se i morgon. Det känns bara så otroligt overkligt att det skulle kunna vara nånting eftersom jag försökt i så många år och aldrig varit gravid tidigare. Men hoppet finns där ju såklart!
  • Esmes
    Lillytroll skrev 2018-09-14 14:28:03 följande:

    [quote=79052473][quote-nick]Hoppassåklart skrev 2018-09-14 11:31:23 följande:[/quote-nick]

    [quote=79052799][quote-nick]Esmes skrev 2018-09-14 13:38:10 följande:[/quote-nick]

    Ser på era båda test tjejer :)

    Jag tog för övrigt ett digitalt nu på lunchen efter mitt svaga imorse, och det blev plus där med!! :)


    Stort GRATTIS!
  • Hoppassåklart
    MaalinJ skrev 2018-09-14 14:19:47 följande:

    Helt klart posetivt! När har du bim? Ta ett digitalt redan ikväll. Du kommer garanterat få posetivt på det också :)


    Har ju tyvärr inget sådant hemma ?. 11 dagar sedan, men har ju i princip sedan dess haft lite små blödningar, som syns när jag går på toan.. ????
  • Enmsik

    Hej en fråga. Är det jättevanligt med spökstreck på clearblue plus. Clearblue early vet jag av erfarenhet men har aldrig fått det på clearblue plus.. hur är era erfarenheter?

  • medioker


    Vad tror ni? Ser ett svagt andra streck men kan ju vara spök. Skulle haft mens för 22 dagar sen men fick bara negativa gravtest sen fick jag glad gubbe (ältest) tre dagar i rad för ca 12 dagar sen och tänkte att min ägglossning bara var rejält förskjuten. Känns ju väldigt tidigt att ens få svagt plus på äl+12 liksom.
  • LD2018
    medioker skrev 2018-09-14 19:45:58 följande:

    Vad tror ni? Ser ett svagt andra streck men kan ju vara spök. Skulle haft mens för 22 dagar sen men fick bara negativa gravtest sen fick jag glad gubbe (ältest) tre dagar i rad för ca 12 dagar sen och tänkte att min ägglossning bara var rejält förskjuten. Känns ju väldigt tidigt att ens få svagt plus på äl+12 liksom.


    Det kan väl inte vara helt omöjligt?! :D
  • Lilleknodd2
    medioker skrev 2018-09-14 19:45:58 följande:

    Vad tror ni? Ser ett svagt andra streck men kan ju vara spök. Skulle haft mens för 22 dagar sen men fick bara negativa gravtest sen fick jag glad gubbe (ältest) tre dagar i rad för ca 12 dagar sen och tänkte att min ägglossning bara var rejält förskjuten. Känns ju väldigt tidigt att ens få svagt plus på äl+12 liksom.


    Mitt tidiga plus (vecka 3+3) var exakt sådär
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester