• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • randiii
    Whoisshe skrev 2018-09-20 08:00:46 följande:

    Jag ser! :)


    Jag hoppas ! Ibland tror man ju nästan att man inbillar sig för att man stirrar så länge haha
  • Whoisshe
    randiii skrev 2018-09-20 08:05:15 följande:

    Jag hoppas ! Ibland tror man ju nästan att man inbillar sig för att man stirrar så länge haha


    Mitt sträck var ännu svagare i tisdags, men jag såg det.. Å igår fick jag 1-2 veckor på digitala.. så, testa det om nån dag :)
  • randiii

    jag tycker att jag ser en skugga iallafall.. 


    jyuusei skrev 2018-09-20 10:49:15 följande:


    Ser någon något? Ursäkta dammet :$ bim - 1 idag..
  • Blattodea

    Skulle väl ha mens, men då jag inte känt nåt, inte föremenssymtom eller något testade jag.

    Är det bara jag som inbillar mig ett svagt streck där? Är det att lita på?

  • Summerstriker


    Har alltså plussat idag!! Är på BIM-1 eller BIM-3. Vågar inte vara för glad då jag tidigare varit gravid (oplanerat) för några år sen och fick missfall. Så är sjukt orolig..

    men de är alltså första försöket för första barnet och jag fick pluss! Strecket syns mycket tydligare i verkligheten och kom upp direkt, nu i förmiddagsurin.. så jag hoppas att den stannar...
  • Corneliass
    Blattodea skrev 2018-09-20 12:33:40 följande:

    Skulle väl ha mens, men då jag inte känt nåt, inte föremenssymtom eller något testade jag.

    Är det bara jag som inbillar mig ett svagt streck där? Är det att lita på?


    Jag ser! Har dock ingen erfarenhet av dessa test men det ser positivt ut :) 
    Gravid med första barnet
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester