• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nathalie86
    Kronärtskockan skrev 2018-10-26 14:44:55 följande:

    Det testet du la upp var oerhört svagt! Antingen spök eller så fick du ett såpass tidigt missfall att det blir vanlig mens. Inte ovanligt tyvärr :/


    Jag vet! Testet dagen innan va ännu svagare! Om de ens är möjligt! Fick tidigt missfall i somras! Testade positivt en morgon och på eftermiddagen började ja blöda:(
  • Kronärtskockan
    Nathalie86 skrev 2018-10-26 19:11:18 följande:

    Jag vet! Testet dagen innan va ännu svagare! Om de ens är möjligt! Fick tidigt missfall i somras! Testade positivt en morgon och på eftermiddagen började ja blöda:(


    Så jäkla trist! Tyvärr en av nackdelarna med att testa tidigt, men vet att det är svårt att låta bli
  • Nathalie86
    Kronärtskockan skrev 2018-10-26 21:50:55 följande:

    Så jäkla trist! Tyvärr en av nackdelarna med att testa tidigt, men vet att det är svårt att låta bli


    Ja de är ju så:/ vill de så himla gärna och svårt att låta bli att testa då:( på de igen och sluta slösa pengar på test!
  • Corneliass
    Babybaby1987 skrev 2018-10-26 21:28:50 följande:

    Ser ni något?


    Ser negativt ut tyvärr, när är din BIM?
    Gravid med första barnet
  • Emmie 82
    Nathalie86 skrev 2018-10-26 12:10:51 följande:

    Jag fick min mens idag:( förstår inte hur de kan bli två streck då, andra gånger de varit negativt har de inte visat ett smack! Besviken:(


    Men nej! Vad tråkigt!

    Jag fick svaga plus den här månaden jag också men började blöda på BIM +4... så frustrerande!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester