• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • ung92

    Varför får jag bara såhär svagt? Syns bättre på rfsu. 1 vecka sen jag fick positivt på rfsu, inte bara på ett. Och ingen mens..känns som att den ska komma i typ 3 veckor nu. Suck.

  • ung92
    Lisa 236 skrev 2018-11-15 10:29:28 följande:

    När man öppnar ser det ut så här


    Man ser tydligt ett streck, men frågan är om det är ett plus streck. Det ser så grått ut? :(
  • ung92
    Lisa 236 skrev 2018-11-15 10:29:28 följande:

    När man öppnar ser det ut så här


    Man ser tydligt ett streck, men frågan är om det är ett plus streck. Det ser så grått ut? :(
  • nonameleft
    Hjfkekan skrev 2018-11-15 08:16:07 följande:
    jaha, trodde det skulle vara ett bättre test. använder cler blue ägg lossnings tester. Tycker de är väldigt bra. men kanske ska använda som någon skrev här de testet där man får ett plus eller minus..
    Jag tyckte mig se något väldigt svagt på ditt test. Testa igen om ett par dagar, på  morgonen.

    Själv har jag aldrig fått spökstreck på Clearblue. Tvärtom så har jag alltid varit gravid om det varit ett svagt, svagt streck. (Har varit gravid flera gånger.) 

    Om jag inte varit gravid har det alltid varit helt blankt.
  • Nathiis
    lilagrodautanben skrev 2018-11-15 09:28:01 följande:

    Tog mig friheten att redigera bilden lite pch då ser jag ytterst svagt..


    Syns ingenting.
  • Hjfkekan
    nonameleft skrev 2018-11-15 10:45:07 följande:
    Jag tyckte mig se något väldigt svagt på ditt test. Testa igen om ett par dagar, på  morgonen.

    Själv har jag aldrig fått spökstreck på Clearblue. Tvärtom så har jag alltid varit gravid om det varit ett svagt, svagt streck. (Har varit gravid flera gånger.) 

    Om jag inte varit gravid har det alltid varit helt blankt.
    Jag tror tyvärr att det är negativt.. men ska försöka att inte tappa hoppet. Ska ta ett nytt test imorgon. Det där testet var på morgonen. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester