• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Blivande 3 barnmamma
    zebrans skrev 2018-12-05 19:49:13 följande:

    Oh herregud... Det blev lite väl många inlägg där! Ber om ursäkt. 


    Har bim idag. Fått svaga streck på 7 olika tester idag, dock inte med morgonurin
  • zebrans
    Blivande 3 barnmamma skrev 2018-12-05 19:56:54 följande:
    Har bim idag. Fått svaga streck på 7 olika tester idag, dock inte med morgonurin
    Okej, men som sagt tycker jag verkligen det ser ut som något :) Men testa igen om 1-2 dagar och se! 
  • nufårvise

    Vet så väl att man inte ska läsa av efter tiden, men kolla vilket torkstreck. Längtar till imorgon. Vill då få ett ÄKTA streck :)

  • Amne18
    Blivande 3 barnmamma skrev 2018-12-05 19:30:16 följande:

    Vad tror ni om detta?


    Gravid! :D Babyplan har aldrig gett mig spökstreck
  • ung92
    nufårvise skrev 2018-12-05 20:53:47 följande:

    Vet så väl att man inte ska läsa av efter tiden, men kolla vilket torkstreck. Längtar till imorgon. Vill då få ett ÄKTA streck :)


    Ja vilket fint streck!! Hejja
  • ung92

    Såg ett svagt streck på mitt test, men glömde sen bort det och såg de nu. Vet att man inte ska läsa av efter tiden. Men tork strecket ser lovande ut..hoppas jag, vad tror ni? Inte fått ett sånt tidigare.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester