• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Evi82
    lilagrodautanben skrev 2019-02-21 17:51:03 följande:

    Tycker ni det blivit starkare? Översta dagens och nedersta gårdagens


    Det är svagt positivt så hade jag o samma dag testade jag med cb digital fick gravid 1-2 :) Lycka till
  • lilagrodautanben

    Jäklar va spännande! Men jag har varit gravid 9 ggr och alltid missfall aå jag håller mest tummarna för att den stannar nu med hjälp av alla mediciner! Men tack för att du tog dig tid att skriva, uppskattas massor!


    Evi82 skrev 2019-02-21 20:42:41 följande:

    Det är svagt positivt så hade jag o samma dag testade jag med cb digital fick gravid 1-2 :) Lycka till


  • Fröken W
    lilagrodautanben skrev 2019-02-21 17:51:03 följande:

    Tycker ni det blivit starkare? Översta dagens och nedersta gårdagens


    Jag ser svagt på båda. Dock svårt att säga om det är starkare idag eftersom färgen på testen är olika. Grattis till graviditeten! Håller tummarna för att det går vägen för dig :) Har du något barn sedan innan?
  • lilagrodautanben

    Tack för titten! Ja jag har tre barn varav en med cp men nu vill vi väldigt gärna igen efter fem år. Han med cp är inge utevecklingstörd utan har problem med benen så vi längtar efter en fjärde <3 haft nio missfall hittills så har svårt att hoppas men har mycket hormoner och andra mediciner så det ska hålla!


    Fröken W skrev 2019-02-21 21:04:33 följande:

    Jag ser svagt på båda. Dock svårt att säga om det är starkare idag eftersom färgen på testen är olika. Grattis till graviditeten! Håller tummarna för att det går vägen för dig :) Har du något barn sedan innan?


  • Bumbibruden


    Har bara läst här inne och inte varit inloggad sen mitt sista barn född 2014. Kände att efter i morse var jag tvungen igen.

    Ser ni vad jag ser?! Visst är det två sträck?!

    Har väldigt oregelbunden cykel och i sådana fall hade jag ägglossning på dag 31, när jag brukar ha en cykel på 33 dagar. Är idag på ÄL+15. Testade på ÄL+10 men det var negativt. Men visst inbillar jag mig inte! Testat med ett Tento graviditetstest.

    Tack för att ni tar er tid.
    35 år, 2 barn, 1 MA i september 2018, troligtvis gravid igen!
  • Johanna1986

    Två fina streck! Grattis om det e detta du önskar.


    Bumbibruden skrev 2019-02-22 07:45:50 följande:

    Har bara läst här inne och inte varit inloggad sen mitt sista barn född 2014. Kände att efter i morse var jag tvungen igen.

    Ser ni vad jag ser?! Visst är det två sträck?!

    Har väldigt oregelbunden cykel och i sådana fall hade jag ägglossning på dag 31, när jag brukar ha en cykel på 33 dagar. Är idag på ÄL+15. Testade på ÄL+10 men det var negativt. Men visst inbillar jag mig inte! Testat med ett Tento graviditetstest.

    Tack för att ni tar er tid.


  • Bumbibruden

    Nininy... Måste tyvärr säga att på min skärm ser jag inget.Hjärta Men ljuset på den kanske är för starkt... Hoppas du kan testa om några dagar och få ett starkare stäck.


    35 år, 2 barn, 1 MA i september 2018, troligtvis gravid igen!
  • nufårvise
    Bumbibruden skrev 2019-02-22 07:45:50 följande:

    Har bara läst här inne och inte varit inloggad sen mitt sista barn född 2014. Kände att efter i morse var jag tvungen igen.

    Ser ni vad jag ser?! Visst är det två sträck?!

    Har väldigt oregelbunden cykel och i sådana fall hade jag ägglossning på dag 31, när jag brukar ha en cykel på 33 dagar. Är idag på ÄL+15. Testade på ÄL+10 men det var negativt. Men visst inbillar jag mig inte! Testat med ett Tento graviditetstest.

    Tack för att ni tar er tid.


    Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester