• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BabyEA
    Petronelladahlberg skrev 2019-05-14 14:28:24 följande:
    Tjejer är rätt förvirrad här.. BIM+12 idag, tog denna igår asså bim+13. Vad tror ni?
    på bild 2 ser det ut att var något :)
  • Enmsik
    skontjejen skrev 2019-05-14 05:35:24 följande:

    Så kom inte bilden med!


    Vad är det för test? jag ser absolut strecket men skulle inte lita på det förrän det är starkare. Fick liknande med testlagret och graviditetskollen utan att vara gravid. Kollade även med ultraljud då, då jag körde ägglossningsstimulerande och slemhinnan var inte ens tjock då tyvärr och var inte rätt tid i cykeln. Men ta igen om någon dag och hoppas det blir starkare. :)


    har tyvärr också varit i träsket med att testa... men efter att jag plussade i april så kan jag inte förstå hur jag tidigare trott att jag fått positiva test, då dessa blev så tydliga att jag inte ens behövde fundera. även tidigt. hos mig var testen i stort sett negativa tills det en dag bara slog över och var tydligt och starkt. :) ge inte upp!

  • BabyEA


    Gravtest. Asså det måste va fel på dessa. Haha jag hade ägglossning den 12maj vi hade sex 8e och 12 maj. Den som e blank är ett oanvänt test bara för att se skillnaden. Sen har jag mörkat ner en bild. Jag ser ett streck. Ser ni? Dålig upplösning när man laddar upp
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester