• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Majja92
    FrökenMy skrev 2019-10-12 09:02:40 följande:

    Hej!

    Här har man gått och väntat till BIM -1 för att få ett tydligt svar men får det här?! Clearblue testa tidigt, har läst i den här tråden att det är vanligt med spökstreck med det testet.

    Jag ser ett svagt streck men det kanske bara är önsketänkande?


    Lite svårt att se på denna bild, tycker jag kan skymta något dock. Du har ingen närmre bild? <3
  • Ssandra

    Grattis du är gravid!! :)


    lillstrumpa123 skrev 2019-10-12 09:36:15 följande:

    Vad tror ni om det här? Första gången jag tar ett test så vet inte hur det ska se ut.


  • Närsomhelstnu
    Lillfluga skrev 2019-10-11 23:57:59 följande:

    Osäker när bim är p.g.a oregelbunden mens men bör vara i dagarna. Fått positivt äl-test i två dagar nu och hoppas sååå på graviditet och ingen mens... Tycker mig se ett svagt streck på CB early, men kanske inbillar mig?


    Ser inget tyvärr.
    FrökenMy skrev 2019-10-12 09:02:40 följande:

    Hej!

    Här har man gått och väntat till BIM -1 för att få ett tydligt svar men får det här?! Clearblue testa tidigt, har läst i den här tråden att det är vanligt med spökstreck med det testet.

    Jag ser ett svagt streck men det kanske bara är önsketänkande?


    Har du en bild med bättre ljus? Tycker mig ana ngt.
    lillstrumpa123 skrev 2019-10-12 09:36:15 följande:

    Vad tror ni om det här? Första gången jag tar ett test så vet inte hur det ska se ut.


    Positivt, grattis :)
  • Nathiis
    lillstrumpa123 skrev 2019-10-12 09:36:15 följande:

    Vad tror ni om det här? Första gången jag tar ett test så vet inte hur det ska se ut.


    Positivt (:
  • FrökenMy

    Tack ni som tog er tid att kika på min bild igår! Idag är BIM, tog ett nytt test imorse och tog en stadigare bild.

    Man blir ju lite muppig i huvudet och helt besatt när man försöker bli gravid haha.

    Grattis till er som plussat!

  • FrökenMy

    Tack ni som tog er tid att kika på min bild igår! Idag är BIM, tog ett nytt test imorse och tog en stadigare bild.

    Man blir ju lite muppig i huvudet och helt besatt när man försöker bli gravid haha.

    Grattis till er som plussat!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester