• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Johanna1986
    JeSuisMoi skrev 2020-01-13 06:36:01 följande:

    Glömde såklart bilden.


    Ser något svagt på detta. Har du ett annat test som e ett testa tidigt eller så ta ett digitalt. E de ett som mäter 25 så borde clearblue digitalt ta de om detta e ett positivt:)
  • JeSuisMoi
    Johanna1986 skrev 2020-01-13 08:25:43 följande:
    Ser något svagt på detta. Har du ett annat test som e ett testa tidigt eller så ta ett digitalt. E de ett som mäter 25 så borde clearblue digitalt ta de om detta e ett positivt:)
    Det mäter endast 10 mIU/ml, Babyplan Early. Så det är nog för tidigt för ett digitalt, men det är ju ett streck där. Syns tydligare i verkligheten. Tog ett likadant igår som var totalt blankt. Får hoppas att det blir starkare!
  • JeSuisMoi
    Johanna1986 skrev 2020-01-13 08:25:43 följande:

    Ser något svagt på detta. Har du ett annat test som e ett testa tidigt eller så ta ett digitalt. E de ett som mäter 25 så borde clearblue digitalt ta de om detta e ett positivt:)


    Tog även ett som mäter 25, det understa. Det visar också ett streck men väldigt svagt! Tror jag måste lägga upp inverterad för att det ska synas.

  • JeSuisMoi

    Definitivt :) grattis!


    Nathaliejj skrev 2020-01-13 11:18:46 följande:

    Är detta en normal stegring från söndag kl 20 till idag kl 11?


  • Malllin

    Hej!

    Jag är inne på första försöket och har nog äl nu. Till min fråga- vad är säkrast av testlagrets äl- test eller cb digital? Lägger in testlagrets resultat i premom.

  • Solros2
    Nathaliejj skrev 2020-01-13 11:18:46 följande:

    Är detta en normal stegring från söndag kl 20 till idag kl 11?


    Stort grattis! På vilken dag är du efter ägglosning?
  • Attblimammatill4
    Nathaliejj skrev 2020-01-13 11:18:46 följande:

    Är detta en normal stegring från söndag kl 20 till idag kl 11?


    Absolut normal. Stort grattis

    När hade du äl/beräknad mens?
  • Daphodil
    JeSuisMoi skrev 2020-01-13 06:35:28 följande:

    Ser ni? Skulle ni säga spök eller riktig hCG? ÄL+10 och behöver sätta in lutinus så fort jag får positivt/svagt streck, men vill helst inte sätta in i onödan.


    Jag tror tidigt plus!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester