• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tildasafira
    Evi82 skrev 2020-05-23 08:58:47 följande:

    Jag ser :) när har du bim?


    Imorgon borde jag fått den som senast.. Fick ett likadant resultat föe två dagar sen, fick upp hoppet. Men nu blev jag isäker då det inte stegrat.

    Det är dock blåaktigt och lite tydligare än när man laddar upp bilden här xD

    Usch tappar typ hoppet, hade hoppats på ett tydligt plus nu :(
  • Majja92
    Evi82 skrev 2020-05-23 08:58:04 följande:

    Har du testat ?


    Ja, negativt idag tyvärr så det igår var bara spök. Men är bara på äl 9 så mycket kan ännu hända :)
  • Nykär15
    knäpptjej skrev 2020-05-23 10:05:21 följande:

    Hej på er ! Vad tror ni om detta test? Ingen aning om var i cykeln jag är.. predictor early test


    Ser ett streck, men svårt se om det har färg? Jag fick spök på sånt för några år sedan så inte använt de testen mer efter det. Men hoppas ditt är äkta!
  • knäpptjej
    Nykär15 skrev 2020-05-23 10:41:33 följande:

    Ser ett streck, men svårt se om det har färg? Jag fick spök på sånt för några år sedan så inte använt de testen mer efter det. Men hoppas ditt är äkta!


    Jaså.. jag har aldrig fått spök på det, testat negativt flera gånger då har de varit helt blankt, även om jag tittat långt efter tiden... när de va svagt så var det positivt.. men tycker som du att de syns men ser lite tveksamt ut
  • Evi82
    Tildasafira skrev 2020-05-23 08:18:58 följande:

    Är det vanligt att dessa test ger spök?

    Andra testet som blir såhär. Ser ni något? Och vad tror ni?


    Pluset Borde va starkare idag, men ta mer morgonurin.
  • Nykär15
    knäpptjej skrev 2020-05-23 11:42:28 följande:

    Alltså förlåt för spam men tycker att bilden blir mycket suddigare när man laddar upp här.. zoomat in här


    Ser nog mindre på denna. Men spännande se vad det visar i morgon eller övermorgon :)
  • Evi82
    Majja92 skrev 2020-05-23 09:24:00 följande:

    Ja, negativt idag tyvärr så det igår var bara spök. Men är bara på äl 9 så mycket kan ännu hända :)


    Är på äl + 10 och bim - 7 negativ idag med testlagrets
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester