• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Annana
    Millacamilla skrev 2020-09-04 07:57:12 följande:

    Var tror ni? På bim idag. Tog för 3 dagar sedan testa tidigt som visade svagt positivt, detta är vanligt test som innan varit negativt. Ser något där eller är de bara jag?


    Jag ser!??
  • Maramba
    Millacamilla skrev 2020-09-04 07:55:18 följande:

    Vad tråkigt. Bättre lycka nästa gång. Jag har inte fått något ännu och hoppas det stannar så. Prövade ett vanligt test idag som är svagt positivt men tagit testa tidigt innan så håller tummarna :) 


    Tack! Åh grattis! Hoppas det stannar kvar <3
  • Maramba
    Daphodil skrev 2020-09-03 23:18:09 följande:

    Så tungt. Jag hoppas verkligen att du får ditt rungande plus snart.


    Tack snälla
  • Nykär15
    Millacamilla skrev 2020-09-04 07:57:12 följande:

    Var tror ni? På bim idag. Tog för 3 dagar sedan testa tidigt som visade svagt positivt, detta är vanligt test som innan varit negativt. Ser något där eller är de bara jag?


    Tror jag ser nåt, men dålig bild. Kan du ta utan den blanka förpackningen under?
  • Hemligperson2020
    Maramba skrev 2020-09-03 23:05:57 följande:

    Jaha då kom rosa på papperet så det blev inget den här månaden heller. Stort tack alla som hjälpt mig analysera test senaste dagarna och lycka till!


    Vad tråkigt!! Testade mig också idag och testet var totalblankt. Förstår din besvikelse totalt. Vi får deppa lite nu och ladda inför september månads försök. Förr eller senare lär det bli plus.
  • Millacamilla
    Nykär15 skrev 2020-09-04 08:29:07 följande:

    Tror jag ser nåt, men dålig bild. Kan du ta utan den blanka förpackningen under?


    Lite svårt nu då det torkat och 1h sedan det tog och då inte är giltigt :) räknade fel så har bim i morgon så ska ta nytt söndag se om det blir starkare.
  • Nykär15
    Millacamilla skrev 2020-09-04 08:59:44 följande:

    Lite svårt nu då det torkat och 1h sedan det tog och då inte är giltigt :) räknade fel så har bim i morgon så ska ta nytt söndag se om det blir starkare.


    Ah ok, tycker bakgrunden är viktig vid så oklara test, hoppas det ser starkt och fint ut nästa gång du testar!
  • Annana
    Millacamilla skrev 2020-09-04 09:00:26 följande:

    Varför ett frågetecken? Är det otydligt menar du? :)


    Jag skickade ett hjärta, från mobilen. Men det kunde nog inte visas och blev ? istället
  • Millacamilla
    Annana skrev 2020-09-04 09:44:27 följande:
    Jag skickade ett hjärta, från mobilen. Men det kunde nog inte visas och blev ? istället
    Vad sött av dig,  :) Tack för feedbacken. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester