• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Annana
    Simonan skrev 2020-11-25 18:19:40 följande:

    Nu måste jag ha gått och blivit knäpp va?

    Ser jag synvillor?

    Ska ha mensen på lördag OM min räkning stämmer

    Haft brunaktiga flytningar men det var enbart igår på morgonen och ingen mensvärk, mest molande värk i äggstockarna typ.

    Idag är det ljusbeige flytning men inget man ens behöver ha trosskydd för


    Hur har det gått för dig??
  • Ginevi14


    Är dessa typer av streck vanliga på graviditetskollens test? Ser ju ett streck inom tiden, men funderar om det bara är ett spök?
  • Nykär15
    Ginevi14 skrev 2020-11-27 15:04:39 följande:

    Är dessa typer av streck vanliga på graviditetskollens test? Ser ju ett streck inom tiden, men funderar om det bara är ett spök?


    Ser tyvärr inget.
  • Ginevi14
    Nykär15 skrev 2020-11-27 15:17:49 följande:

    Ser tyvärr inget.


    Det är ett väldigt svagt streck. Funderar om det är vanligt med dessa tester, att dom visar falskt positivt.
  • Annana
    Simonan skrev 2020-11-27 14:56:02 följande:

    Mitt sådant var negativt och såg ut så.. men man vet aldrig

    Håller tummarna att det är positivt!


    Vad trist att höra! Såg dina bilder!

    Jag tog ett till o det visade samma. Men har varit med om spök tidigare.. tog du ett till dagen efter som visade neg eller?
  • Annana
    Simonan skrev 2020-11-27 14:56:02 följande:

    Mitt sådant var negativt och såg ut så.. men man vet aldrig

    Håller tummarna att det är positivt!


    Vad trist att höra! Såg dina bilder!

    Jag tog ett till o det visade samma. Men har varit med om spök tidigare.. tog du ett till dagen efter som visade neg eller?
  • Annana
    tjoppan skrev 2020-11-27 14:56:16 följande:

    Ser positivt ut!

    Vågar mig på ett GRATTIS!! :)


    Åh hoppas verkligen. Fått spök tidigare med dessa testerna. Men nu tog jag två st o båda visade samma
  • Simonan
    Annana skrev 2020-11-27 15:57:08 följande:

    Vad trist att höra! Såg dina bilder!

    Jag tog ett till o det visade samma. Men har varit med om spök tidigare.. tog du ett till dagen efter som visade neg eller?


    Ja precis, mitt dagen efter visade negativt..

    men om du fått positivt två gånger nu så hade jag haft förhoppningar, jättekul!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester