• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tildasafira

    Här igen då... vad tror ni om detta? Äl + 11. Känns som att jag plussar svagt nästan varje månad men aldrig får behålla, panik. Har precis påbörjat en utredning för just det.

  • emmsenj
    Nathiis skrev 2020-12-19 15:59:03 följande:

    Ser helt blankt ut tycker jag ? Tyvärr ..


    Har märkt ut strecket här. Syns bättre i verkligheten. Tänker att det är ett spökstreck men vet inte hur såna ser ut och mina tester brukar vara helt blanka, inte visa som ovan ens.

  • Cashili33
    Tildasafira skrev 2020-12-19 16:01:56 följande:

    Här igen då... vad tror ni om detta? Äl + 11. Känns som att jag plussar svagt nästan varje månad men aldrig får behålla, panik. Har precis påbörjat en utredning för just det.

    Låter omöjligt att få pluss varje månad väl?statistiskt sätt alltså


  • Tildasafira

    [quote=80836703][quote-nick]Cattisl skrev 2020-12-19 17:11:45 följande:[/quote-nick][/quote]

    Augusti



    Oktober



    November



    Och nu då, om än jättesvagt. Även i juni som jag ej har kvar bilder från. Men som jag skrev ?nästan?, eller iallafall känslan av att jag gör det. Men min kropp verkar ju vilja stöta bort det.

  • knäpptjej
    Tildasafira skrev 2020-12-19 17:40:13 följande:

    [quote=80836703][quote-nick]Cattisl skrev 2020-12-19 17:11:45 följande:[/quote-nick]


    Augusti

    Oktober

    November

    Och nu då, om än jättesvagt. Även i juni som jag ej har kvar bilder från. Men som jag skrev ?nästan?, eller iallafall känslan av att jag gör det. Men min kropp verkar ju vilja stöta bort det.[/quote]

    Jaa det ser ju onekligen positivt ut.. bara en fundering, har du även testat helt negativt under dessa månader?
  • Tildasafira
    knäpptjej skrev 2020-12-19 18:37:33 följande:

    Augusti

    Oktober

    November

    Och nu då, om än jättesvagt. Även i juni som jag ej har kvar bilder från. Men som jag skrev ?nästan?, eller iallafall känslan av att jag gör det. Men min kropp verkar ju vilja stöta bort det.


    Jaa det ser ju onekligen positivt ut.. bara en fundering, har du även testat helt negativt under dessa månader?[/quote]

    Ja, jag har testat negativt mellan varje, senaste månaden började jag storblöda och sen några dagar senare var det negativt :/ fick utslag på äl-test den 7e december så troligtvis äggloss den 8e :)
  • Daphodil
    emmsenj skrev 2020-12-19 15:09:19 följande:

    Hej! Är detta spökstreck? RFSU. Tagit på BIM, men min cykel var konstig denna månad så inte säker på när ÄL var. Ska köpa hem några fler tester. Ingen riktig färg på strecket i verkligheten och syns såklart dåligt på bild.


    Det ser negativt ut för mig, tyvärr
  • AnnaB90
    emmsenj skrev 2020-12-19 15:08:32 följande:

    Hej! Är detta spökstreck? RFSU. Tagit på BIM, men min cykel var konstig denna månad så inte säker på när ÄL var. Ska köpa hem några fler tester. Ingen riktig färg på strecket i verkligheten och syns såklart dåligt på bild.


    Jag skulle säga att det tyvärr är negativt. Det du ser är bara en markering av teststrecket som ofta syns på olika test. Har sett samma många gånger tyvärr :( det ser inte färgat ut på bilderna du visar dessvärre.
  • emmsenj
    AnnaB90 skrev 2020-12-19 21:21:36 följande:

    Jag skulle säga att det tyvärr är negativt. Det du ser är bara en markering av teststrecket som ofta syns på olika test. Har sett samma många gånger tyvärr :( det ser inte färgat ut på bilderna du visar dessvärre.


    Ok det var det jag trodde :(
  • emmsenj
    AnnaB90 skrev 2020-12-19 21:21:36 följande:

    Jag skulle säga att det tyvärr är negativt. Det du ser är bara en markering av teststrecket som ofta syns på olika test. Har sett samma många gånger tyvärr :( det ser inte färgat ut på bilderna du visar dessvärre.


    Ok det var det jag trodde :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester