• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ann Lis
    Rårakan skrev 2021-08-06 20:16:23 följande:

    Usch vad tråkigt och dåligt! Man tänker ju att det borde vara låg sannolikhet med flera spökstreck på raken men uppenbarligen inte. :( Testar väl upp dom testen jag har då och beställer från någon annanstans sen.


    Jag jag har trott att jag plussat på dessa och denna månaden var där till och med rosa ton på strecken även om dem va svaga , men inte de har testat med andra märken samtidigt och då fått helt blankt på dem

    Men hoppas för dig att dina streck betyder att dem är possetiva , jag rekommenderar att du även tar av annat märke och ser om dem ger nått streck :)
  • soofa

    Tycker absolut dina tester är positiva. :)


    Mmstrom skrev 2021-08-06 19:56:30 följande:

    Är det vanligt med spökstreck på rfsu testa tidigt? Jag är inte helt säker på vart jag är i cykeln men i alla fall äl+11. Jag tycker mig se ett sträck på detta testa tidigt. Dock så tog jag ett digitalt efteråt som visade ej gravid. Visst borde det vara positivt även på digitala om detta är positivt?

    Obs har ej manipulerat bilderna på något sätt.


  • Ann Lis
    idajulia skrev 2021-08-07 07:21:49 följande:

    BIM imorgon. Vad tror ni <3


    Ja nu syns det :) jag tror du är gravid :)
  • Ann Lis
    Neeaaa skrev 2021-08-07 08:08:56 följande:

    Vad tror vi??????????


    Hur många dagar efter ÄL ?

    Vad är det för test ?

    Är bilden tagen inom test tiden?

    Såg du streck inom test tiden ?

    Man ser ju att där är nått :)
  • AnnaB90

    Här är dagens, det borde vara bim idag. Taget med babyplan early. Kanske inte någon ökning från igår men hcg fördubblas väl varannan dag typ... Är det för svagt för bim? Känns bara så orimligt att jag inte skulle vara gravid med alla dess plus på stickorna! Vågar inte riktigt ta digitalt igen, är rädd att bli lika förtvivlad som igår. Men har två stycken hemma, och det kliar i fingrarna!

  • elinaxelina

    Här kommer mitt test!

    Jag befinner mig på bim -5 (alltså 5 dagar kvar till beräknad mens)

    Vad tycker ni? Både jag å sambon ser!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester