• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • AnnaB90

    Ser absolut något där :)


    michimich skrev 2021-08-08 06:50:43 följande:

    Syns det något? Använt RFSU Enkelt & Snabbt. BIM på fredag 13/8 så är väl lite tidigt att testa egentligen!


  • AnnaB90

    Nej va tråkigt!! :( Håller tummarna hårt för er ivf <3 Vi ska få tid för utredning efter sommaren, om det nu inte tar sig denna gången.


    Bx3 skrev 2021-08-08 00:13:26 följande:

    Tack snälla du! Tyvärr fick jag mensen ikväll så det var ett spökstreck. Bättre lycka nästa månad <3 har ivf inbokat i september så har ett till försök till spontan graviditet! lycka till alla ni andra, håller tummarna för er!


  • Ann Lis
    Ann Lis skrev 2021-08-08 10:25:48 följande:

    Jag kan ana


    Hade inte skrivit klart . Jag kan ana nått supersvagt hur många dagar sen ÄL ?
  • Ann Lis
    AnnaB90 skrev 2021-08-08 10:18:04 följande:

    Är detta ens en normal ökning?


    Jag tycker tyvärr att man ser att det varit en ökning som nu blivit svagare igen :( och det kan ju betyda att du var gravid men att ägget släppte men det kan ju också betyda att du fortfarande är väldigt tidigt i graviditeten och att strecken då kan variera från test till test är nog bara att kolla igen imorgon och se vilket håll det går åt

    Jag håller tummarna så hårt jag kan för dig <3
  • Ann Lis
    michimich skrev 2021-08-08 06:50:43 följande:

    Syns det något? Använt RFSU Enkelt & Snabbt. BIM på fredag 13/8 så är väl lite tidigt att testa egentligen!


    Ja det ser man nått tydligt :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester